AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 Hei. Jeg er gravid og har termin i juli 2021. Studiet mitt varer frem til juni 2021. Jeg ligger nå an til å stryke på eksamen.. hva skjer da? Jeg ønsker å droppe ut av studiet, da det ikke er noe for meg allikevel, men bør nok bli pga. den økonomiske delen? Hva skjer om jeg stryker? Får jeg ingen studiestøtte da? Håper noen har noen gode svar. Hilsen gravid student i en knipen situasjon Anonymkode: e4907...01a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Snakk med Lånekassen. Jeg er ganske sikker på at du kan søke om permisjon vår semesteret. Har du et halvt år igjen ville jeg ha fullført etterhvert selv om du tenker å gjøre noe helt annet! Anonymkode: 10b31...d3d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Snakk med skolen og Lånekassen, om du ikke klarer studiene får du sikkert ta permisjon tidligere eller sykestipend. Og så kan du ta eksamen senere. Anonymkode: 82a3c...971
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Bare ikke avslutt studiene da mister du all rett på foreldrestipend!!!!! Anonymkode: 82a3c...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå