laviniabcn79 Skrevet 21. oktober 2020 #1 Skrevet 21. oktober 2020 min sønn på 2,5 har begynt å tisse seg ut hver natt. han er kliss våt. vi har alltid brukt rema buksebleiene, størrelse 6. jeg gikk til innkjøp av buksebleiene strl 7 libro comfort, men i natt tisset han seg helt ut igjen. særlig på sidene. han ligger mye på magen. han veier ca 14 kg tipper jeg. jeg syntes ikke han drikker spesielt mye på kveldstid, men jeg kan jo følge med på det. men er det noen som har gode tips? jeg hadde overhode ikke dette problemet med storesøster, men nå er det jo forskjell på gutt og jente sånn sett da..
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #2 Skrevet 21. oktober 2020 Prøv litt forskjellige bleiemerker og prøv å pass på at tisse fanten ikke er brettet oppover. Min erfaring er at teip bleiene er bedre enn buksebleiene om det blir mye tiss, så ville forsøkt det Anonymkode: 4e990...420 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Min hadde en periode der han tisset mer enn blei tålte, han var tynn, så større bleier satt ikke tett nok. Løsningen her ble en truse over. For å holde ting på plass. Anonymkode: 068d8...239
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Hvis din bruker str 7 i bleier, må vel disse være for store? Jeg har ei jente på fem som bruker str 6/7 i libero (både up&go og comfort) på natta. For et år siden var de bleiene for store, men de andre tok opp for lite tiss. Da tok vi truse over bleia, og det funket ok. Vi har også brukt truse over bleie på syvåringen (hun har enurese) fordi mindre bleier ikke tok opp nok tiss, enda det var nattbleier. Apropos nattbleier, så finnes også det. Kan hende de blir for store, men tenker det er verdt et forsøk. Kan jo prøve med truse utapå. Libero har nattbleier (str 8, tror jeg, men ikke vanlig up&go str 8, mener de har mørkblå/sort innpakning), men her jeg bor er det bare et fåtatt butikker som har det tilgjengelig. Coop Extra har det, og Coop Mega har hatt det et par ganger. Eller så er det jo Drynites, men de sitter løsere enn libero sine. Jeg tenker som noen andre her, at tissen kanskje peker oppover, og da vil vel ikke nye bleier hjelpe. Anonymkode: 13be2...71a
laviniabcn79 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2020 takk for alle innspill, vi legger tissen nedover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå