Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger hjelp til å forstå. Treffer på en hyggelig fyr i nabolaget. Jeg har sendt han to meldinger, og på den siste inviterte jeg han på en kopp kaffe. Vi er begge godt voksne mennesker. Men jeg får ikke noe svar. Jeg skjønner at han ikke ønsker det da, men jeg blir litt satt ut når en voksen mann ikke engang svarer kort. Hadde forstått det om vi var 17...

Anonymkode: 2d0d5...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kast bort tiden din. Man kommer til å møte på mange slike menesker. Det beste er å bruke energien på noen som er interessert i å bli kjent 😊

Anonymkode: 144a7...47c

• Liker 5
Skrevet

Svarer han ikke er han ikke interessert. Enkelt og greit. Du treffer sikkert på en mann som svarer, og da vil du med sikkerhet vite at han er interessert. 

Anonymkode: dd038...a47

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kast bort tiden din. Man kommer til å møte på mange slike menesker. Det beste er å bruke energien på noen som er interessert i å bli kjent 😊

Takk for svar. Setter pris på det.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarer han ikke er han ikke interessert. Enkelt og greit. Du treffer sikkert på en mann som svarer, og da vil du med sikkerhet vite at han er interessert. 

Tusen takk for svaret ditt! 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Treffer på en hyggelig fyr i nabolaget.

For å forstå, trenger jeg forstå litt mer av dette. Hvordan treffer i nabolaget? Hvor nært? Snakket du med han? Isåfall ca hvor mye og om hva? Fikk du nummeret hans, eller bare fant det på opplysningen?

Når man er naboer, blir det også litt spesielt/nært. Jeg hadde sannsynligvis heller ikke svart, om en nabokvinne jeg bare hadde sporadisk møtt og vekslet noen ord med, plutselig begynte å sende slike meldinger til meg.

Anonymkode: 2099f...a5c

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for det!

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, du har så rett.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg trenger hjelp til å forstå. Treffer på en hyggelig fyr i nabolaget. Jeg har sendt han to meldinger, og på den siste inviterte jeg han på en kopp kaffe. Vi er begge godt voksne mennesker. Men jeg får ikke noe svar. Jeg skjønner at han ikke ønsker det da, men jeg blir litt satt ut når en voksen mann ikke engang svarer kort. Hadde forstått det om vi var 17...

Hvis han virkelig har fått meldingen din og sett den, og da ikke svarer, så er han jo ikke en hyggelig fyr. Og en fyr som ikke er hyggelig, skal du være glad for at du ikke involverer deg med.

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å forstå, trenger jeg forstå litt mer av dette. Hvordan treffer i nabolaget? Hvor nært? Snakket du med han? Isåfall ca hvor mye og om hva? Fikk du nummeret hans, eller bare fant det på opplysningen?

Når man er naboer, blir det også litt spesielt/nært. Jeg hadde sannsynligvis heller ikke svart, om en nabokvinne jeg bare hadde sporadisk møtt og vekslet noen ord med, plutselig begynte å sende slike meldinger til meg.

Takk for svar. Synes det bare er rart at man ikke kan skrive "Nei takk". 

Skrevet
4 minutter siden, exictence skrev:

Hvis han virkelig har fått meldingen din og sett den, og da ikke svarer, så er han jo ikke en hyggelig fyr. Og en fyr som ikke er hyggelig, skal du være glad for at du ikke involverer deg med.

Takk, du har rett! 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs det. Merker meg at du ikke responderte på de spørsmålene jeg hadde,
Det er opp til deg, men da blir det vanskelig bedømme situasjonen.

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært interessant å vite hvorfor du ikke hadde svart. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spørs det. Merker meg at du ikke responderte på de spørsmålene jeg hadde,
Det er opp til deg, men da blir det vanskelig bedømme situasjonen.

Dette var faktisk veldig interessant! Du skrev at du mest sannsynlig heller ikke hadde svart om du hadde fått melding av ei nabodame. Men så reagerer du selv når du ikke får respons på de spørsmålene du stilte her. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette var faktisk veldig interessant! Du skrev at du mest sannsynlig heller ikke hadde svart om du hadde fått melding av ei nabodame. Men så reagerer du selv når du ikke får respons på de spørsmålene du stilte her. 

Du skrev at du trenger hjelp til å forstå, og jeg bare ber deg spesifisere foranledningen litt mer, eller så er det jo ikke lett å hjelpe med å forstå.
Så: du først syns jeg. Og så skal jeg eventuelt følge opp videre etter det, ok? 🙂

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev at du trenger hjelp til å forstå, og jeg bare ber deg spesifisere foranledningen litt mer, eller så er det jo ikke lett å hjelpe med å forstå.
Så: du først syns jeg. Og så skal jeg eventuelt følge opp videre etter det, ok? 🙂

Takk, nå har jeg forstått. :) Fikk mer hjelp enn jeg kunne ha drømt om. Ha en fin dag.

Skrevet

Så du tror liksom at alle menn du slår av en prat med i nabolaget er interessert i noe mer?? Så kleint. Skjønner godt at han ikke svarer. 

Anonymkode: 212ed...b29

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han tenker vel at du er litt pågående og rar som sender en sånn mld. 

• Liker 2
Skrevet

Noen takler ikke å avvise, eller vet rett og slett ikke hvordan de gjør det. Da er det enklere å bare ty til radiotaushet. 

Anonymkode: 81938...603

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror liksom at alle menn du slår av en prat med i nabolaget er interessert i noe mer?? Så kleint. Skjønner godt at han ikke svarer. 

Jeg ønsket å bli bedre kjent med en hyggelig nabo, fordi det er en ny by for meg, og han er herfra. Tror folk at om de blir bedt på en kaffe, så ønsker man automatisk "noe mer?" Da skjønner jeg at jeg har bommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...