Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #21 Del Skrevet 29. juli 2005 Det eneste mangler er at de har gigapupper og utringing og stønner hver gang de slår ballen som tennis! Forresten hvorfor zoomer de inn speedorævene med fingre på? Skjønner ikkenoe joe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. juli 2005 #22 Del Skrevet 30. juli 2005 Forresten hvorfor zoomer de inn speedorævene med fingre på? Skjønner ikkenoe joe! ← De har forskjellige tegn for forskjellige taktikker. De holder det skjult for motstanderne, derfor på ryggen (eller ræva da). Ikke at jeg har satt meg inn i det, men for de som kan mye om volleyball er det sikkert greit å se. Fingrene altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2005 #23 Del Skrevet 31. juli 2005 synes bare det var veldig så tvangsfokusering på rumpa deres, og mitt svake sinn tåler ikke slike ubehageligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 21. august 2005 #24 Del Skrevet 21. august 2005 Hørte i går at reglene skulle endres, slik at jentene skulle bruke mer klær, men mulig det er bare rykter altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå