Gjest Violetta Skrevet 29. juli 2005 #1 Del Skrevet 29. juli 2005 De er jo nesten nakne jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 29. juli 2005 #2 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg klager ikke når jeg ser på jentene spille Volleyball.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 29. juli 2005 #3 Del Skrevet 29. juli 2005 Er det derfor altså... Nuvel, er ikke helt min største interesse akkurat, men la plutselig merke til at det kan jo knapt nok kalles bikinier det de har på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 29. juli 2005 #4 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg ville tro det er fordi de prøver å unngå sand overalt i klærne og det er lettere å hoppe og sprette rundt med lite på enn store posete klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #5 Del Skrevet 29. juli 2005 Jeg ville tro det er fordi de prøver å unngå sand overalt i klærne og det er lettere å hoppe og sprette rundt med lite på enn store posete klær. ← Det er derfor gutta har romslige shortser og singleter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 29. juli 2005 #6 Del Skrevet 29. juli 2005 Det er derfor gutta har romslige shortser og singleter? ← Snakker om jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #7 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Ja....? Regner likevel med at guttene heller ikke liker å få sand innunder klærne. Endret 29. juli 2005 av Rattleshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 29. juli 2005 #8 Del Skrevet 29. juli 2005 Ja....? Regner likevel med at guttene heller ikke liker å få sand innunder klærne. ← Nei, da får de ta på seg no mindre og strammere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 29. juli 2005 #9 Del Skrevet 29. juli 2005 Nå er jeg egentlig glad for at ikke guttene går i samme klær som jentene. Gutter i bittesmå truser og tilsvarende "singleter" kan man spare meg for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #10 Del Skrevet 29. juli 2005 Nei, da får de ta på seg no mindre og strammere da. ← Eller det har ikke noe med det å gjøre. Jentene er pålagt å gå slik av det internasjonale sandvolleyballforbundet. Guttene får gå som de vil, bortsett fra at de må vise et visst antall cm med lår. Utrolig, men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 29. juli 2005 #11 Del Skrevet 29. juli 2005 Eller det har ikke noe med det å gjøre. Jentene er pålagt å gå slik av det internasjonale sandvolleyballforbundet. Guttene får gå som de vil, bortsett fra at de må vise et visst antall cm med lår. Utrolig, men sant. ← Hvorfor? For å trekke publikum eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #12 Del Skrevet 29. juli 2005 Ja. Det er noen som har foreslått noe av det samme med damefotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. juli 2005 #13 Del Skrevet 29. juli 2005 Synes det er helt utrolig. Forstår at det skal være en viss "kleskodeks" - men de buksene jentene spiller i virker jo ikke behagelige engang. De må jo dra den ut av baken hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xerox Skrevet 29. juli 2005 #14 Del Skrevet 29. juli 2005 Synes det er helt sykt at de kan bestemme at jentene skal spille i de minitrusene bare for å trekke publikum. Men jeg klager ikke, for all del. Plutselig ble sporten verd å få med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 29. juli 2005 #15 Del Skrevet 29. juli 2005 De kan ikke bestemme hva jentene skal ha på seg. Det bestemmer jentene selv, men de hadde vel ikke fått sponsorer og kunnet fortsette å spille da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. juli 2005 #16 Del Skrevet 29. juli 2005 De kan ikke bestemme hva jentene skal ha på seg. Det bestemmer jentene selv, men de hadde vel ikke fått sponsorer og kunnet fortsette å spille da... ← Det er faktisk regler for hvor få cm buksene skal være. Har vært masse diskusjoner om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #17 Del Skrevet 29. juli 2005 De kan ikke bestemme hva jentene skal ha på seg. Det bestemmer jentene selv, men de hadde vel ikke fått sponsorer og kunnet fortsette å spille da... ← Nei det er internasjonale forbundet som har bestemt reglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 29. juli 2005 #18 Del Skrevet 29. juli 2005 Jammen det er da ingen skam å vise kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #19 Del Skrevet 29. juli 2005 Show us some skin, little sheep wool? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 29. juli 2005 #20 Del Skrevet 29. juli 2005 Det har vel litt med at de blir svett. Eller kanskje det er lettere å bevege seg med lite klær????!!! Eller kanskje de bruker lite klær slik at folk skal få øynene opp for sandvolleyball,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå