AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Har datet en mann siden sommeren og har møttes mange ganger,tilbringt helger sammen og har det helt utrolig fint. fikk en melding fra han før helgen,etter at jeg hadde ligget over hos han dagen før. Der står det at jeg er så fantastisk menneske, og at vi har det så utrolig fint sammen. han nevner så mye fint og med hjerter og alt mulig. Han skulle bare ønske han klarte å slå seg til ro.. hva mener han med dette? Må sies at han i perioder trekker seg tilbake og jeg merker at han er redd for å få mer følelser. I begynnelsen var jeg veldig på,men nå lar jeg han bare være og sender bare vanlige fellessnapper en gang eller to i uken til han tar iniativ til å møtes. men jeg vil ha denne mannen,har aldri hatt det sånn med noen! Han har møtt mitt barn noen ganger også da han har sovet her. Men er dette dødfødt når han skriver og oppfører seg sånn? Anonymkode: 58970...b60
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 «Skulle ønske jeg kunne slå meg til ro»= jeg kan gjerne ha en fuckfriend men jeg vil ikke ha noe seriøst Anonymkode: fa426...795 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: «Skulle ønske jeg kunne slå meg til ro»= jeg kan gjerne ha en fuckfriend men jeg vil ikke ha noe seriøst Anonymkode: fa426...795 Har tenkt tanken noen ganger.. Bare å gi opp med andre ord da,før det blir skikkelig tung hjertesorg 🥺 Anonymkode: 58970...b60 2
Morpheus Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Kanskje han ikke tør eller vet hvordan dere skal etablere dere. Da får du ta initiativet. Vis frem hus som kan være aktuelle å dra på visning på osv. Gi han den kjærlighet og omsorg som han vil få om dere kommer dere til ro.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg ville tolket det som en «fin» avvisning . Han sier jo med andre ord at han ikke ønsker et forhold. Anonymkode: e71ca...1fe 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: men jeg vil ha denne mannen,har aldri hatt det sånn med noen! Han har møtt mitt barn noen ganger også da han har sovet her. Men er dette dødfødt når han skriver og oppfører seg sånn? Anonymkode: 58970...b60 Dessverre, Ts... Svaret er nok ja. Det eneste "håpet" er vel at du kutter ham ut og slutter å møte ham, og han kjenner på et savn etter deg og innser at han faktisk har for sterke følelser til å la deg gå. Sjansen er kanskje ikke så stor, men anbefaler no contact og bare sette grenser for deg selv. Han ønsker tydeligvis bare et fuck friend-forhold, og slik får du ham hvert fall ikke på kroken! ❤️ Anonymkode: 91cbe...4a3 7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre, Ts... Svaret er nok ja. Det eneste "håpet" er vel at du kutter ham ut og slutter å møte ham, og han kjenner på et savn etter deg og innser at han faktisk har for sterke følelser til å la deg gå. Sjansen er kanskje ikke så stor, men anbefaler no contact og bare sette grenser for deg selv. Han ønsker tydeligvis bare et fuck friend-forhold, og slik får du ham hvert fall ikke på kroken! ❤️ Anonymkode: 91cbe...4a3 Takk for svar. Jeg får vell prøve det da,kjenner at det blir tungt 🥺 skal jeg bare kutte kontakt på snap og meldinger da? Og ikke svare når han sender meg noe/har lyst til å møtes? Anonymkode: 58970...b60 2
GrønnNellik68 Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg får vell prøve det da,kjenner at det blir tungt 🥺 skal jeg bare kutte kontakt på snap og meldinger da? Og ikke svare når han sender meg noe/har lyst til å møtes? Anonymkode: 58970...b60 Si det som d er istedet. Jeg tolket det du sa som at du bare vil ha meg som venn og sex.. stemmer det? Får det helt klart fra han først. Han virker redd for å prøve på nytt. sier han ja så må du jo si at det var syns jeg syntes vi hadde det så bra sammen at jeg i framtiden så as kanskje kunne blitt noe mer. Gi han muligheten til å tenke seg om og be om en pause i det minste for din egen del.. Endret 21. oktober 2020 av Bente1234 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 Høres ut som en vennlig avvisning Anonymkode: 5656e...3ec 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg får vell prøve det da,kjenner at det blir tungt 🥺 skal jeg bare kutte kontakt på snap og meldinger da? Og ikke svare når han sender meg noe/har lyst til å møtes? Anonymkode: 58970...b60 Ville ikke kuttet ham brått ut uten å si noe. Men heller si at du er ute etter et forhold og hvis han ikke er det, så er det best å avslutte her. (Og ikke godta vennskap, spesielt ikke med fordeler!) Anonymkode: 91cbe...4a3 1
Misanthropis Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 Vær tydelig til han ang hva du ønsker, og at du Dermed må se for deg at deres veier skilles, da han ønsker noe annet. så ser du om han kan møte deg på dine behov, eller om det ikke er ment å være deg og han. vondt å ønske noe for andre de ikke ønsker selv. ikke gjør det mot deg selv lenger enn nødvendig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå