AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Hvordan klarte du å komme deg tilbake til gode vaner? Og klarte du å holde dem igjen? Har skeiet så mye nå. Så lenge. Forstår godt hvordan kiloene fort kan komme tilbake igjen. Men ønsker det ikke. Må ta skikkelig tak. Anonymkode: 9723b...27a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Har alltid skjenet fra totalt frislepp, til ekstremt sunne gode vaner. Lærer visst aldri. Anonymkode: 1b7f9...5ee
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Skeiet ut i et års tid etter stor operasjon. Innså at vekta begynte å gå opp, og tok tak og gikk tilbake til gamle, sunne vaner😊 Går fint nå. Er bare et menneske så enkelte dager går man tilbake til dårlige vaner, men så lenge det bare er et par dager her og der og ikke konstant, så går det fint. Anonymkode: bbc6a...40d
addict Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Har skeiet ut og vært helt på bærtur i flere uker under vektnedgangen. Jeg har trengt flere skikkelige pauser og har dessverre hatt vanskelig for å ha "normale og sunne vaner" i de ukene. Tving deg selv på vekta minst 1 dag i uka, for 5 kilo kommer "plutselig". Og bare kom deg på trening. Da er mye gjort så lenge dørstokkmila er overvunnet. Da er det lettere dagen etter og enda lettere dagen etter der igjen 😊 1
Orchideae Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Skeiet ut i sommer. 4 kg opp på 4 uker. 🙈 Tok tak etter ferien. Heldigvis satt ikke de kg. Så hardt. Må bare dra av plasteret, hardt og brutalt. Endret 21. oktober 2020 av Orchideae
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har vært på utskeielse av og på siden februar, og da spesielt etter korona... Dessverre. Mye stillesitting, og mye kos. Nå har jeg endelig klart å holde meg et par uker med trening og sunt kosthold, men unner meg noe av og til som pannekaker med bacon, popcorn, ekstra frukt på kvelden osv. Har prøvd å kutte kraftig ned på raffinert sukker, og byttet ut med grove kornprodukter, frukt og bær Spiser ikke så mye nøtter på grunn av høyt kaloriinnhold, men spiser noe i havregrøten min til frokost. Jeg tenker at du må lete litt inn i deg selv og finne ut av hvorfor du ønsker å gå ned i vekt/bli sunnere. Hva er motivasjonen? Dersom jeg merker at jeg mister motivasjon, søker jeg opp før&etter - bilder, nye treningssanger, skriver ukesmeny med oversikt over kosthold og trening, prøve nye (sunne) matretter. Det er helt greit å skeie ut av og til, men målet mitt nå er at "av og til" faktisk ER av og til, og ikke hver dag/hver fredag, lørdag, søndag. Anonymkode: bc148...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du må lete litt inn i deg selv og finne ut av hvorfor du ønsker å gå ned i vekt/bli sunnere. Hva er motivasjonen? Dersom jeg merker at jeg mister motivasjon, søker jeg opp før&etter - bilder, nye treningssanger, skriver ukesmeny med oversikt over kosthold og trening, prøve nye (sunne) matretter. Det er helt greit å skeie ut av og til, men målet mitt nå er at "av og til" faktisk ER av og til, og ikke hver dag/hver fredag, lørdag, søndag. Gode tips😃 Anonymkode: 9723b...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå