AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Hva er greia? om dere er anonyme attpåtil Og ikke legger ut hundrevis av detaljer som kan si noe som helst om hvem dere er. Føler det oser «ooo vi er så viktige og må beskytte oss såååå veldig, fordi alle syns vi er så interessante og vil finne ut hvem vi er» ?! Paranoid much? Sikkert lavt blodsukker og trøtt jeg nå, men orket ikke lese et lengre innlegg hvor hen var brukt i hver eneste setning. kanskje fler som meg? Regner jo med man legger ut innlegg for å få Mest mulig debatt og svar, Så ro ned på hen bruken er min lille oppfordring. Anonymkode: 1cce6...677 2
Amélie La Croix Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Er dette et veldig stort problem? Har til dags dato ikke sett et eneste innlegg hvor "hen" brukes her på forumet (utenom det du skrev nå, altså).
AndreasBR Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Hen er engelsk for høne. Enkelt og greit. Så de snakker om høner. Finnes kun to kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 4 minutter siden, Amélie La Croix skrev: Er dette et veldig stort problem? Har til dags dato ikke sett et eneste innlegg hvor "hen" brukes her på forumet (utenom det du skrev nå, altså). Det står vel i omtrent 80 % av alle innlegg som handler om barn. Anonymkode: cb2ae...e07 2
AndreasBR Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det står vel i omtrent 80 % av alle innlegg som handler om barn. Anonymkode: cb2ae...e07 Brukes i tråder som ikke er om barn også.
Amélie La Croix Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står vel i omtrent 80 % av alle innlegg som handler om barn. Anonymkode: cb2ae...e07 Da har det iallfall gått meg hus forbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå