Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir alltid julegaver/bursdagsgaver til samboer, men han gir aldri noe igjen. 2 av julene ble vi enige om at vi skulle bruke pengene på noe vi trenger, som et kjøleskap/vaskemaskin osv. Men nå de siste årene så har jeg spurt han hva han ønsker seg, og han ønsker seg allverdens dyre ting, å jeg ender opp med å kjøpe det. Men så får jeg ingenting igjen! 

Og ja, jeg vet at jul handler om å gi, ikke få osv, men jeg føler at det er veldig feil. Da kan vi heller bli enige om å la vær å gi hverandre, enn at jeg skal glede meg til jul og bli spent på hva jeg får av han, men så får jeg ikke noe.

Å nå skal det sies at jeg gir ganske blanke uansett, for vi akkurat har fått baby, og da får ikke han julegave heller, bare baby pga økonomien.

Ville dere reagert om dere ikke fikk julegave av samboer uten at det er "planlagt" på forhånd?

Anonymkode: 4aa52...797

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Om du alltid gir og ikke får..   så la være å gi. Han syntes tydeligvis ikke noe om bytting av gaver. 

Skrevet

Det er skikkelig dårlig gjort 

Anonymkode: 0e34c...2e8

• Liker 10
Skrevet (endret)

Da slutter du å gi, kjøper heller noe til deg selv og mini. :) 

Endret av FrøkenMånestråle
Skriveleif
  • Liker 4
Skrevet

Da hadde jeg sagt fra på forhånd. "De siste årene har jeg gitt deg gaver, men ikke fått noe igjen. Derfor kommer jeg ikke til å gi deg julegave i år".

Anonymkode: 5644d...d95

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, theTitanic said:

Om du alltid gir og ikke får..   så la være å gi. Han syntes tydeligvis ikke noe om bytting av gaver. 

Jeg tenkte dette jeg også, til det stod at han lister opp dyre ting han vil ha i julegave... 

Anonymkode: 64200...275

• Liker 3
Skrevet

Wow virker som han tar deg veldig forgitt, at du er en slags mamma for han som han ikke trenger å gi noe tilbake 😕 Ville gitt han en liste på ting du ønsker deg. Ikke vær beskjeden siden han tydeligvis ikke er det. 

Anonymkode: 06dbc...41c

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Da slutter du å gi, så enkelt er det.

Gjest theTitanic
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte dette jeg også, til det stod at han lister opp dyre ting han vil ha i julegave... 

Anonymkode: 64200...275

Hun spør jo. Da får hun svar. Uetisk av ham riktignok. 

Skrevet

Hvorfor ender alltid slike «klage på samboer»-innlegg med «Er gravid/akkurat fått baby»? Mister all sympati. Stå opp for deg selv og si ifra!

Anonymkode: 13ef9...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...