AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg er på dpo 8 og skal teste meg ved IKM. Har slitt de siste dagene med diaré, ikke vannførende men som åpenbar løs mage. Finner bare noe om forstoppelse på ulike sider, men noen i slike forum som dette som mener det kan være et tegn. Bare nysjerrig på hva dere tror... 🤩 Anonymkode: 107a5...ff3
CarinaB Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg hadde diare og løsmage før ikm, nå har jeg derimot forstoppelse😂 vet ikke om diaren hadde sammenheng med at jeg er gravid, men var ihvertfall noe jeg stusset over da jeg vanligvis pleier å være forstoppet før mensen. For så å bli litt løs i magen under menstuasjon!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg hadde løs mage da jeg var 4-5 uker på vei og utover, løp på do hele dagen. Vet ikke om det var pga graviditeten eller ikke🤷🏻♀️ Anonymkode: 82c1d...3a7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Tusen takk for tilbakemeldinger! Jeg har også hatt mye gass i magen denne uken 😂 Skikkelig merkelig, men kan jo være tilfeldig. TS Anonymkode: 107a5...ff3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tilbakemeldinger! Jeg har også hatt mye gass i magen denne uken 😂 Skikkelig merkelig, men kan jo være tilfeldig. TS Anonymkode: 107a5...ff3 Jeg var suuuper-oppblåst fra før ikm til 2.trimester 😄 Krysser fingrene for dere 🤞🏼 Anonymkode: cf125...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 For meg har alltid løs mage fra 9-10 dpo vert eit tegn på IKM. Begge gangene jeg var gravid, har tregere mage vert eit av symptomene. Anonymkode: eccbd...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå