AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 -artifical haching -dyrkning til blatocyst - lett skrap i livmor - babyklister - osv hvorfor benyttes ikke dette ved første forsøk? Det koster en formue for hvert forsøk, pluss At kroppen utsettes for enorm påkjenning - så da hadde det vært fint om alle trinn var optimalisert ... Anonymkode: 87da8...9b5 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Fordi noen blir lett gravid med vanlig ivf.. Anonymkode: 7acc6...ef0
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Men skjønner poenget til Ts. Ganske mange trenger flere forsøk. Man burde optimalisere slik at flest mulig slapp flere runder Anonymkode: ad9bc...cd9 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Skrevet 21. oktober 2020 Det er vel så som så med dokumentasjon på en del av det du nevner (hatching, scratching, babyklister), det er ganske ressurskrevende og har antageligvis sine risiki (scratching). Blastocytt er jeg enig i,selv om det muligens finnes situasjoner hvor det er bedre å sette inn tidlig? Anonymkode: d9f6e...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har prøvd det meste under mine forsøk. Scratching, babyklister, oocytt aktivering, prednisolon, albyl e, q10.. you name it.. tror jeg har vært innom alt som er mulig å prøve ut. Likevel sitter jeg her uten å ha blitt gravid enda i en alder av 28 år. Ingenting påvist feil med verken meg eller mannen min. Normal bmi, normal syklus osv. Anonymkode: 7acc6...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd det meste under mine forsøk. Scratching, babyklister, oocytt aktivering, prednisolon, albyl e, q10.. you name it.. tror jeg har vært innom alt som er mulig å prøve ut. Likevel sitter jeg her uten å ha blitt gravid enda i en alder av 28 år. Ingenting påvist feil med verken meg eller mannen min. Normal bmi, normal syklus osv. Anonymkode: 7acc6...ef0 Har dere vurdert gentest for å denim dere er match? eventuelt sjekk ut forum på babyverden, der er det flere som Har sent prøver til Athen for å sjekke spor etter mykoplasma etc. Flere av de som Har fått positiv prøve har blitt satt på antibiotika og gravide. Les også artikkel om det her og flere leger mener også det logger noe i det, les her Anonymkode: 39fe9...522
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #7 Skrevet 21. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har dere vurdert gentest for å denim dere er match? eventuelt sjekk ut forum på babyverden, der er det flere som Har sent prøver til Athen for å sjekke spor etter mykoplasma etc. Flere av de som Har fått positiv prøve har blitt satt på antibiotika og gravide. Les også artikkel om det her og flere leger mener også det logger noe i det, les her Anonymkode: 39fe9...522 Mensblod har vi også sendt til athen uten påvist funn av noe. Vi har til og med prøvd donor selvom mannen min har god nok sæd for å se om vi kanskje var dårlig match. Men det var ikke det. Har hatt 8 ivf forsøk, mange fryseforsøk. Dem gjør ikke gentesting i norge. Og nå har vi brukt så mange hundre tusener på drømmen om å bli gravid at vi gar mye lån på dette. Anonymkode: 7acc6...ef0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensblod har vi også sendt til athen uten påvist funn av noe. Vi har til og med prøvd donor selvom mannen min har god nok sæd for å se om vi kanskje var dårlig match. Men det var ikke det. Har hatt 8 ivf forsøk, mange fryseforsøk. Dem gjør ikke gentesting i norge. Og nå har vi brukt så mange hundre tusener på drømmen om å bli gravid at vi gar mye lån på dette. Anonymkode: 7acc6...ef0 Uff så utrolig trist!! Er ikke ord, håper det ordner seg for dere ❤️ Anonymkode: 39fe9...522 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff så utrolig trist!! Er ikke ord, håper det ordner seg for dere ❤️ Anonymkode: 39fe9...522 Takk prøver nå å lete etter om det er mer vi kan prøve. Men finner ingenting. Har 1 siste egg på frys nå og er redd for at vårt siste forsøk ikke blir vellykket. Så kom gjerne med tips hvis det er noe jeg burde prøve? Anonymkode: 7acc6...ef0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk prøver nå å lete etter om det er mer vi kan prøve. Men finner ingenting. Har 1 siste egg på frys nå og er redd for at vårt siste forsøk ikke blir vellykket. Så kom gjerne med tips hvis det er noe jeg burde prøve? Anonymkode: 7acc6...ef0 Er eggdonasjon ett alternativ? Så du skrev dere har prøvd sæddonor. Hva med eggdonor? Anonymkode: 15afd...704
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er eggdonasjon ett alternativ? Så du skrev dere har prøvd sæddonor. Hva med eggdonor? Anonymkode: 15afd...704 Nei, klinikkene mener jeg har gode egg så det er ikke ett alternativ. Perfekte blastocyster hver gang. Rett og slett uforklarlig barnløs Anonymkode: 7acc6...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå