Gå til innhold

Hva kan jeg med lærerutdanning heller jobbe som.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg skulle byttet yrke... hvor burde jeg lete og hvem vil evnt «ha meg»? Har 13 år i skolen og kjenner meg snart litt ferdig. Men føler jeg ikke har noen andre kvalifikasjoner og det hele er jo ganske skummelt 🙈

Noen med erfaring?

Anonymkode: fb18a...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lærer og jobber i barnevernet. Du får kun halve lønnen av det du har som lærer da..

Anonymkode: 5fce6...6aa

Skrevet

Barnehage kanskje? Er jo litt snever utdannelse, du er jo ikkekvalifisert i andre yrker som krever annen kompetanse, med mindre du videreutdanner deg

Anonymkode: 9894d...479

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg skulle byttet yrke... hvor burde jeg lete og hvem vil evnt «ha meg»? Har 13 år i skolen og kjenner meg snart litt ferdig. Men føler jeg ikke har noen andre kvalifikasjoner og det hele er jo ganske skummelt 🙈

Noen med erfaring?

Anonymkode: fb18a...ac0

Kan du begrunne dette? Vurderer selv å bli lærer. Hører alltid skrekkhistorier. Få høre din.

Anonymkode: 74a16...948

Skrevet

Leder. Jeg tror lærere kan bli veldig gode ledere i mange sektorer med litt omskolering. 😊

Anonymkode: a71ba...330

Skrevet

Administrerende stillinger? Men de fleste faste jobber krever jo korrekt utdannelse så gjerne du skulle studere litt på si dersom det lar seg gjøre før du bytter beite?

Anonymkode: 2c90f...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...