Plym Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 Det kommer jo helt an på hva som er i den. Jeg står også gjerne fram som cabaret-elsker. Forøvrig er den nesten blitt trendy igjen.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 Det kommer jo helt an på hva som er i den. ← Standard: Aspikk naturligvis, reker, asparges, erter, gulrot, crabstickstrimler og 1 skive egg. Kan ikke være spesielt feit mat? Jeg står også gjerne fram som cabaret-elsker. Forøvrig er den nesten blitt trendy igjen. ← Juhu! God nyhet det.
Lillepuz Skrevet 29. juli 2005 #4 Skrevet 29. juli 2005 Standard: Aspikk naturligvis, reker, asparges, erter, gulrot, crabstickstrimler og 1 skive egg. Kan ikke være spesielt feit mat? Juhu! God nyhet det. ← 1 skive egg? blir ikke det er veldig liten cabaret da...? *fnis*
sixx Skrevet 30. juli 2005 #6 Skrevet 30. juli 2005 Standard: Aspikk naturligvis, reker, asparges, erter, gulrot, crabstickstrimler og 1 skive egg. Kan ikke være spesielt feit mat? Juhu! God nyhet det. ← Fiskepuddingen og maisen da? .klø: Fiskekabaret er godt da. Nam
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #7 Skrevet 30. juli 2005 Er mais fet mat? For øvrig er vel ikke gelatin så sunt.....
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #8 Skrevet 31. juli 2005 Er mais fet mat?Nei....trodde du det var det jeg mente? (Jeg mente at fiskepudding og mais manglet i ingridienslista jeg siterte....hadde absolutt ingenting med hovedinnlegget å gjøre.)
sixx Skrevet 31. juli 2005 #9 Skrevet 31. juli 2005 Det var meg med nye innloggingsproblemer over her.
Brunhilde Skrevet 31. juli 2005 #10 Skrevet 31. juli 2005 Tror ikke cabaret er det mest etende man kan spise, nei. For min del er det ikke fetende i det hele tatt - jeg syns det er ekkelt! Og sånn ellers, ja, Tex, mais er forholdsvis kaloririkt sammenliknet med brokkoli, men ikke hvis du sammenlikner med sjokolade. At gelatin er usunt har jeg derimot aldri hørt?
NullHull Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 Iflg. næringstabellen på www.mat.no inneholder kabaret med fiskepudding og reker 47 kcal/100 g, og 1,1% fett. Så nei, dette er ikke kaloririk mat!
LilleBille Skrevet 8. august 2005 #12 Skrevet 8. august 2005 .. så lenge man avstår fra remuladen da...
Arkana Skrevet 8. august 2005 #13 Skrevet 8. august 2005 (endret) .. så lenge man avstår fra remuladen da... ← Problemet med kabaret er at man må jo ha et lass remulade for å i det hele tatt få det ned. Endret 8. august 2005 av Arkana
NullHull Skrevet 8. august 2005 #14 Skrevet 8. august 2005 Problemet med kabaret er at man må jo ha et lass remulade for å i det hele tatt få det ned. ← Neimen synes du det da? Med all denne gelé-skjelvende aspiken sklir da hele delikatessen rett ned i påsan av seg selv. Trenger jo ikke tygge en gang!
Arkana Skrevet 8. august 2005 #15 Skrevet 8. august 2005 Neimen synes du det da? Med all denne gelé-skjelvende aspiken sklir da hele delikatessen rett ned i påsan av seg selv. Trenger jo ikke tygge en gang! ← Yummy!
Gjest Embla s Skrevet 8. august 2005 #16 Skrevet 8. august 2005 En annen skap-rekecabaret-spiser titter fram Ikke noe jeg ville spist daglig, men forsyner meg alltid av dette på koldtbord Og hvorfor telle kalorier på dette, er vel ikke så ofte man spiser koldtbord uansett?
Gjest Lompa Skrevet 9. august 2005 #17 Skrevet 9. august 2005 Åh, cabaret er jo DIGG! Særlig mamma sin, som det nesten ikke er plass til aspic i, den er for fullstappet med fiskepudding, reker,erter/gulrøtter og aspasrges. Aspargesen plukker jeg ut,men resten...Mmmmmmmm....!!!
Gjest Violetta Skrevet 9. august 2005 #18 Skrevet 9. august 2005 Er jeg den eneste som faktisk ikke har spist dette?
philippa starck Skrevet 9. august 2005 #19 Skrevet 9. august 2005 Er jeg den eneste som faktisk ikke har spist dette? ← Ikke jeg heller! Men til nå har det IKKE vært noe savn, nei. (Jeg ser for meg de innesperrede grønnsakene og tenker: ikke inn i min munn! )
NullHull Skrevet 10. august 2005 #20 Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg ser for meg de innesperrede grønnsakene ← Ser nå for meg grønnsaker, reker, fiskepuddingbiter og kokt egg som presser seg mot en vegg av gelé, desperate i blikket: "slipp oss ut!!!!" Endret 10. august 2005 av NullHull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå