Gå til innhold

Spiser masse pastiller - for lite mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på lavkalori og gått ned mange kg. Jeg har nå stabilisert vekten og er fornøyd. Men; de siste månedene har jeg spist veldig mye pastiller. Jeg har ikke noen god forklaring, men er akkurat som om jeg "må" knaske på noe mellom måltider. Tidligere har jeg hørt at dette kan skyldes at man spiser for lite mat. Jeg går ikke rundt sulten, men kan føle på noe sult etter måltid og da tar jeg pastiller istedenfor mer mat. Noen med lignende problemstilling, eller synspunkter? 

Anonymkode: 42ecd...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok mest en avhengighet eller vane, litt som å ta seg en røyk/snus eller putte mat i munnen selv om du egentlig er mett. 

Anonymkode: 1f4ec...6b6

• Liker 3
Skrevet

Tenker også det er en uvane. Ja om det ikke er slik at du spiser masse pastiller for å holde ut å ikke spise noe annet. At du stadig hungrer etter mat. Da ville jeg sett på om du får i deg nok næring

Anonymkode: 274e2...dc9

Skrevet

viktig også å la tennene få hvile og ikke stadig være utsatt for syren ved å putte noe i munn ;)

Anonymkode: 274e2...dc9

Skrevet

Er nok bare gode gammeldagse cravings

Anonymkode: 1cb49...7d3

Skrevet

Har de kunstig søtningsmidler i seg eller noe sånt? det er mulig at det demper et slags sukkersug du har. Det hadde nok vert bedre å klare seg uten, eller spise mer naturlige ting.

Anonymkode: 953e4...744

Skrevet

Jeg tenkte visst du svar på en lavkarbodiett, ikke lavkalori. Men uansett nedre at du spiser ordentlig mat enn pastiller. 

Anonymkode: 953e4...744

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...