AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Trenger innspill! Har en baby på 8 mnd, født i februar. Tok litt tid (over 1 år) å bli gravid. Ønsker nr 2 snart. Har lekt med tanken på å droppe kondomen nå og frem til jul. Hvis jeg blir gravid innen jul er det liksom "ment to be". Termin blir da i juli, august eller september (1,5 år mellom barna). Hvis jeg ikke blir gravid innen jul, vil jeg ta en pause og prøve for fullt fra april/mai slik at termin blir i 2022 (2 år mellom barna) i stedet for. Samboer er med på alt. Vi er i midten av 20-årene. Har ikke blitt helt enig med meg selv enda. Heller mest mot å vente til våren, men så er det en liten del av meg som bare vil prøve nå også. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Gjerne argumenter for og i mot! Anonymkode: 95873...4d3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Hei! Hvis dere bor på et større sted sier jeg kjør på:) Om dere bor på et mindre sted med fådelt skole så barna risikerer å gå i samme klasse ville jeg ventet. På mindre steder kan det å ha et klassetrinn mellom barna også være lurt mtp. venner (ikke sikkert barna alltid vil gå overens, med litt ulike aldre kan det være lettere for de å ha litt forskjellige vennegjenger). Lykke til med prøvingen uansett når det blir 😊 Anonymkode: b8c98...bef 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #3 Skrevet 21. oktober 2020 Vi bor på et større sted, så klassetrinn er ikke noe problem 😊 Tenker mer på om det blir for tett med 1,5 år, timing siden eldste skal begynne i bhg akkurat når søsken blir født (hvis det klaffer nå), osv.. Men takk for svar! Anonymkode: 95873...4d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå