AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 I morgen skal jeg ta graviditetstesten etter embryoinnsett. Jeg har tatt cyklogest siden egguttak. leste at om man ikke var gravid ville mensen komme omkring dette tidspunktet. Men uansett om man hadde blødning eller ikke skulle man ta graviditetstesten... men- som spørsmålet i overskriften: får man mensen om man tar cyklogest? Anonymkode: f1549...016
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg fikk ikke mensen da jeg brukte Cyclogest etter IVF. Faktisk fikk jeg en blødning den dagen jeg ventet mensen det siste forsøket, da jeg var gravid, og ikke de to første da jeg ikke var det. Ved de negative forsøkene kom mensen da jeg sluttet med Cyclogest (15 dager etter innsett av 2 dager gamle embryoer). Jeg fikk også beskjed om å fortsette med det fram til negativ test på testdagen uavhengig av om jeg begynte å blø. Anonymkode: 42f53...79b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Og lykke til med testen i morgen! ❤️ Anonymkode: 42f53...79b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og lykke til med testen i morgen! ❤️ Anonymkode: 42f53...79b Takk ❤️ Anonymkode: f1549...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå