Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #1 Skrevet 29. juli 2005 Det gikk fra minimum 2 ganger pr. dag vi så hverandre, men nå.. nå "orker" han ikke. Det blir maks èn gang, også klager han etterpå.. Ville du blitt lei deg når du ble avvist titt til ofte ? Eller hvordan ville du ha reagert ?
Flowery Skrevet 29. juli 2005 #2 Skrevet 29. juli 2005 Kommer an på hvor lenge man har vært sammen. "Kanintiden" varer jo bare en stund..
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #3 Skrevet 29. juli 2005 For min del kan kanintiden vare evig. Hadde det vært opp til meg, så hadde det blitt det. Vært sammen i 7 måneder straks!
Flowery Skrevet 29. juli 2005 #4 Skrevet 29. juli 2005 Kanskje dere bare har forskjellige behov da. Eneste dere kan gjøre da er å snakke om det og møtes på midten. Det behøver ikke å bety at han ikke er interessert lenger. Kanskje han bare ikke trenger sex 2 ganger for dagen..?
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #5 Skrevet 29. juli 2005 Virker som om det er stress for ham. For å ha et godt forhold, så må sexen og tilfredsstillelsen være der. Jeg blir avvist hele tiden. Men det var absolutt ingen grunn for at han ikke hadde lyst. Tullete menn. Hadde det vært meg, så hadde han blitt småsur og oppgitt..
Flowery Skrevet 29. juli 2005 #6 Skrevet 29. juli 2005 Det eneste du kan gjøre er å snakke med ham. Egentlig rart hvis han avviser deg hele tiden. Kanskje han ikke er så interessert lenger da? Gjør dere andre ting sammen da?
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #7 Skrevet 29. juli 2005 Vi sitter ofte i sofan og koser. Han ser på meg og smiler, og sier han er glad i meg, kysser meg. Så virker da som om han er interessert.. Men er bare at han ikke orker sex hele tiden, som før, da..
Flowery Skrevet 29. juli 2005 #8 Skrevet 29. juli 2005 Jeg tenkte på om dere gjorde andre ting som at dere har noen felles interesser osv. Jeg kan tenke meg at problemet er at dere har vært sammen så passe lenge at han ikke lenger er interessert i 2 ganger for dagen. Og det er naturlig etter en stund.
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #9 Skrevet 29. juli 2005 Tanken hadde faktisk aldri slått meg, at det skulle bli slik, men man får vel bare tilpasse seg så godt som man kan.. Ikke at jeg vil det skal bli sånn
Gjest Mito24 Skrevet 29. juli 2005 #10 Skrevet 29. juli 2005 Slitsomt for oss menn å ha sex. Forspill, langt samleie, osv osv. Helst ville vi bare stampet 4-5 støt, vært ferdig og lagt oss til å sove.
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #11 Skrevet 29. juli 2005 Slitsomt for oss menn å ha sex. Forspill, langt samleie, osv osv. Helst ville vi bare stampet 4-5 støt, vært ferdig og lagt oss til å sove. ← Hehe, joda. Men dere gjør jo ikke alt. Kanskje mest, men ikke alt Tror menn utnytter det bra, det at det er bevist at menn blir sliten etter sex og helst vil sove ;P
Gjest Bellatrix Skrevet 29. juli 2005 #12 Skrevet 29. juli 2005 Det er vel helt vanlig at det er mer i begynnelsen av et forhold og at det blir sjeldnere etterhvert. Synes ikke en gang om dagen høres lite ut.
Superlammet Skrevet 29. juli 2005 #13 Skrevet 29. juli 2005 En gang om dagen?? Og så klager du?! .....
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juli 2005 #14 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Jeg tenkte akkurat det samme superlammet.. Hehe.. Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over 6 mnd'er, og det er ikke alltid vi har sex hver dag.. Én gang om dagen er ikke akkurat "nesten ingenting" Endret 29. juli 2005 av missa
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #15 Skrevet 29. juli 2005 Hehe. Fra og gå ifra kanskje 3 ganger til èn gang, er en stor overgang. Men èn gang pr. gang vi sees er jo bedre enn ingenting så klart. Det jeg får panikk av og tenke på er hva som skjer den dagen vi ikke har sex i det hele tatt.. Ser hverandre ikke så ofte, ettersom han er i trondheim og studerer og jeg er i Oslo.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juli 2005 #16 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Ja, da har vi nok mer sex enn dere da hehe.. Siden jeg og kjæresten min bor sammen Men da skjønner jeg deg litt mer, for hvis dere ser hverandre så sjelden så blir det liksom litt "viktigere" å ha sex når man først møtes.. Har du prøvd å snakke med han om dette da? Endret 29. juli 2005 av missa
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #17 Skrevet 29. juli 2005 (endret) Ja, da har vi nok mer sex enn dere da hehe.. Siden jeg og kjæresten min bor sammen Men da skjønner jeg deg litt mer, for hvis dere ser hverandre så sjelden så blir det liksom litt "viktigere" å ha sex når man først møtes.. Har du prøvd å snakke med han om dette da? ← Jepp. Har tatt det opp. Men han sier det ikke er noen grunn for at han ikke vil ha mer sex. hører mest "er ikke i humør", men han har vært hjemme i hele sommer, så har sett hverandre flere ganger i uka. Føles ut som det plutselig sa helt stopp! ikke noe nedtrapping, men helt stopp.. Endret 29. juli 2005 av Dazed
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #18 Skrevet 29. juli 2005 Tanken hadde faktisk aldri slått meg, at det skulle bli slik, men man får vel bare tilpasse seg så godt som man kan.. Ikke at jeg vil det skal bli sånn ← Helt seriøst, hvem gutt vil ikke ha sex 2 ganger om dagen? Enten har du blitt stygg og lagt på deg, eller så har han funnet en annen om er dermed "sliten".
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. juli 2005 #19 Skrevet 29. juli 2005 Nei, nå må du virkelig gi deg "Gjest"!
Gjest Dazed Skrevet 29. juli 2005 #20 Skrevet 29. juli 2005 Rart nok er svarene til div. "gjest" mye annerledes enn fra en registrert bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå