Gå til innhold

Strikkehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på ny genser og har klart å tukle litt med mønsteret ser jeg. Strikker strl S så begynner der s pila peker. Så er det en ramme hvor det står «gjenta», betyr det at jeg starter der s pila peker og så strikker ut bildet på en måte, og så bare gjentar der det står gjenta? Eller på nytt igjen fra s pila? Helt rundt selvfølgelig før neste linje.91EC41A7-BB3F-40D4-AED5-C67550CE9CFC.thumb.png.a42367a0870a12f9dfec7d91919ac950.png

Anonymkode: 86c39...269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker helt rett. Strikk fra S, gjenta stykket hvor det står gjenta hele runden 😊👍

Anonymkode: 588fb...a06

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar! Blir likevel noe feil føler jeg, klarer ikke å få den til å stoppe der slutten av bildet viser når jeg er kommet helt rundt?

Skrevet

Er du sikker på at mønsteret går helt rundt? I noen oppskrifter (bl.a Lothepus) begynner mønsteret på nytt i hver side.

Anonymkode: 08f48...322

Skrevet

Aaah, tror jeg skjønner nå. Tusen takk😊

Skrevet (endret)

Aaah, tror jeg skjønner nå. Tusen takk😊

Endret av Ghsb
Skrevet
På 21.10.2020 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at mønsteret går helt rundt? I noen oppskrifter (bl.a Lothepus) begynner mønsteret på nytt i hver side.

Anonymkode: 08f48...322

har kommet til neste diagram nå, og lurte på om noen kunne hjelpe meg med å se om jeg har forstått det riktig?😅 starter der pila peker på s og slutter der den peker på s? Eller strikke helt ut? Og har to markører på genseren, står da at jeg starter på nytt igjen på diagrammet på hver markør? Er på der det står bolen forresten.

D6A534C1-3547-4A1D-A02D-9CF02830E6B2.png

77A82A38-5E11-4535-BA5E-AADC360A56A0.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...