AndreasBR Skrevet 27. oktober 2020 #61 Del Skrevet 27. oktober 2020 På 26.10.2020 den 20.31, AnonymBruker skrev: Det er mulig, men jeg tror nok heller du kanskje demonterte drivaksel med drivakselledd fra bilen. Anonymkode: d75b7...508 Ja, for jeg demonterte den i sin helhet. Og der dreit du deg ut. "drivakselledd" insinuerer at de er en del av drivakselen. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #62 Del Skrevet 28. oktober 2020 5 timer siden, AndreasBR skrev: Ja, for jeg demonterte den i sin helhet. Og der dreit du deg ut. "drivakselledd" insinuerer at de er en del av drivakselen. Takk Nei, det sier kun at det er ledd som sitter montert på drivakselen. Anonymkode: d75b7...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 28. oktober 2020 #63 Del Skrevet 28. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det sier kun at det er ledd som sitter montert på drivakselen. Anonymkode: d75b7...508 Du er en lost case Ha en fin uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #64 Del Skrevet 30. oktober 2020 På 20.10.2020 den 18.09, AnonymBruker skrev: Jeg kan kjenne en sånn vibrasjons og en lyd som kommer når jeg svinger. Dette skjer ikke ofte nok til at det kan være drivknuten. Jeg hadde en annen bil, men den drivknute problemet jeg hadde på forige bilen er ekstremt. Dette høres ikke ut som det. Kjøpte bilen nylig hos ei vennine, som er mekaniker. Og hun sa at hun hadde ikke problemer med drivknuten da hun kjørte den. * Som sagt, lyden kommer ikke ofte. Jeg kan flere ganger ta full rattutslag og lyden kommer aldri. Volvo v70 2002 2.4 Anonymkode: 78b04...490 I den andre tråden ble du advart mot å kjøpe bilen av venninna di såpass dyrt...faktisk så frarådet vi deg å kjøpe bilen nettopp på grunn av dette... nå ser du hvorfor. Dette kan være starten på mer trøbbel med både bil og vennskap.. Anonymkode: 6cf61...804 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 30. oktober 2020 #65 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) 8 hours ago, AnonymBruker said: I den andre tråden ble du advart mot å kjøpe bilen av venninna di såpass dyrt...faktisk så frarådet vi deg å kjøpe bilen nettopp på grunn av dette... nå ser du hvorfor. Dette kan være starten på mer trøbbel med både bil og vennskap.. Anonymkode: 6cf61...804 Bilen er helt fin nå, ingen problemer. Alle biler kan få feil eller ha feil, ingen er "fritt". Alt kan skje når som helst. Og jeg ødelegger ikke vennskap pågrunn av en bil. Endret 30. oktober 2020 av Bamse20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå