Gå til innhold

Mater i regnskap og revisjon eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir autorisert regnskapsfører i sommer, samtidig  som blir ferdig med min bachelor i økonomi og administrasjon. 

Lønner det  seg å fortsette til en master i revisjon og regnskap?

Regnskap er det jeg liker å gjøre, og vil gjerne utvikle meg enda mer, men ikke nødvendigvis på et liten kontor ( pga små rotete kunder ).

Anonymkode: 3ae6e...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt alltid en fordel. Det beste er nok å ta den kombinerte revisjon og regnskap og siviløkonom. Mulig det er endret nå, men det eneste stedet du kunne ta det for noen år siden var på HH UiA. 

Anonymkode: 3129d...748

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt alltid en fordel. Det beste er nok å ta den kombinerte revisjon og regnskap og siviløkonom. Mulig det er endret nå, men det eneste stedet du kunne ta det for noen år siden var på HH UiA. 

Anonymkode: 3129d...748

Takk! Men mange mener at det er bortkastet tid, at det er mye bedre å følge en annen siviløkonom retning enn MRR. Derfor mitt spørsmål. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Men mange mener at det er bortkastet tid, at det er mye bedre å følge en annen siviløkonom retning enn MRR. Derfor mitt spørsmål. 

Ville anbefalt det du interesser deg mest for og det jobbmarkedet ønsker. Syns MRR høres bra ut jeg.

Anonymkode: 48e3e...6c9

• Liker 1
Skrevet

Følger. Bachelor i Regnskap og Revisjon her også, får autorisasjonen på nyåret. Vurderer master, men usikker på hvilken retning. Finnes noen oversikt over hvilke skoler som tilbyr hva? 

Anonymkode: 83458...2f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...