Gå til innhold

BH, topp, sports BH, og innleggsputer.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter, hun vil ha type sports BH med innleggsputet. Det er viktig at de har disse putene, hun sier det er fordi hun ikke vil at nipplene skal synes igjennom. 

Jeg har kjøpt ulike typer, fra ulike butikker. Problemet er at alle disse putene kan bli tatt ut, noe jeg ikke har gjort ved vask. Det blir vanskeligere og vanskeligere å få de tilbake på plass. 

Hvor kan jeg kjøpe sports BH som ikke har uttagbare puter? Nå har vi for tusenvis av kroner i ubrukelige BHer, med puter dom ligger i en krøll, eller topper hun ikke vil gå i fordi putene mangler. 

Anonymkode: 9bc2f...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt problem med de putene. Lar se være i ved vask og retter dem opp etter tørk. Ellers har jeg en del pierre Robert. De er ganske tykke i stoffet og ingenting som vises gjennom 

Anonymkode: 5dc38...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike Rival, absolutt ingen synlige nipples. Men spørs om den er sexy nok da...

Anonymkode: ec882...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å lære datteren din at bryster er likeverdige som menn, hva så om noen ser nipplene? Før så gikk folk toppløse på stranda, helt vanlig!

Anonymkode: ae09a...f3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker masse sports-BH til både trening og hverdags. Liker godt Nike indy til trening og Cubus sine til hverdags. Innleggene krøller seg, ja. Jeg pleier bare å trykke de på plass etter vask. Kanskje du kan prøve å sy de på plass? 

Anonymkode: 5c226...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter BRYSTVORTER på norsk. Dummeste jeg hører er nippler,eller andre engelske ord iblandet det norske språk.

Endret av OPIgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...