Gå til innhold

Shock absorber sports-bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor jeg kan få kjøpt denne i fysisk butikk?? 

Anonymkode: d3bd1...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig vil ha noe som holder dem på plass så anbefaler jeg Voe kompresjons-bh. Aldri hatt på noe bedre. Laget for å ha på etter brystoperasjoner. 

Anonymkode: ed199...c3a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk!  Men det er ikke lenger Intersport her jeg bor. XXL har den heller ikke. Jeg har en sånn bh fra før, men størrelsen er vasket bort. 🤔

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig vil ha noe som holder dem på plass så anbefaler jeg Voe kompresjons-bh. Aldri hatt på noe bedre. Laget for å ha på etter brystoperasjoner. 

Voe? Hun bloggeren? 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voe? Hun bloggeren? 

... Herregud. Nei. 

• Liker 1
Skrevet

Men jeg lurte altså på SHOCK ABSORBER spesifikt. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøper du med fri retur kan du bare sende tilbake de som ikke passer? Tror ikke de er så lette å finne i vanlig butikk, men de fleste sportsbutikker har vel mulighet til å se lagerbeholdning, så da kan du sjekke de sportsbutikkene du har i nærheten. 

Ikke helt svar på spm ditt dette heller da. Svaret på det er dessverre vet ikke. 

Anonymkode: 65956...af2

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper du med fri retur kan du bare sende tilbake de som ikke passer? Tror ikke de er så lette å finne i vanlig butikk, men de fleste sportsbutikker har vel mulighet til å se lagerbeholdning, så da kan du sjekke de sportsbutikkene du har i nærheten. 

Ikke helt svar på spm ditt dette heller da. Svaret på det er dessverre vet ikke. 

Anonymkode: 65956...af2

Ja, jeg hadde jo ønsket jeg skulle slippe å returnere. Men så lenge det er håpløst å finne i butikker, så må jeg vel. Rart det har blitt så vanskelig å finne. Men men.... 

Skrevet
På 21.10.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg hadde jo ønsket jeg skulle slippe å returnere. Men så lenge det er håpløst å finne i butikker, så må jeg vel. Rart det har blitt så vanskelig å finne. Men men.... 

Enig! Det er jo den eneste trenings-BHen som funker om man har litt pupper, så veldig rart det er så vanskelig å få tak i den. Men det er jo rart at sportsbutikkene stort sett har trenings-BH i i slå størrelser også 😂

Anonymkode: f7afb...7bf

Skrevet

Slå = små

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det er jo den eneste trenings-BHen som funker om man har litt pupper, så veldig rart det er så vanskelig å få tak i den. Men det er jo rart at sportsbutikkene stort sett har trenings-BH i i slå størrelser også 😂

Ja! Det er jo egentlig tragisk. XXL her har Casall, men den er ikke optimal for løping, bare annen trening som krever mindre støtte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...