Gjest Klørifingrene Skrevet 29. juli 2005 #1 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei Jeg har kjempe lyst til å sette meg ned å lage noe. Da tenker jeg på å sy noe. Skal flytte inn i ny leilighet og har lyst til å ha litt "krimskrams" rundt omkring. Er det noen her som kan linke til noen brae hobbysider med ideer og mønster? Fortrinnsvis sider som tar utgangspunkt i tøyting. hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 30. juli 2005 #2 Del Skrevet 30. juli 2005 dinhobby er et bra forum der du kan få mange tips og ideer. Vil anbefale deg å melde deg inn der. www.dinhobby.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pepita Skrevet 30. juli 2005 #3 Del Skrevet 30. juli 2005 Et fint diskusjonsforum er forum.hobbyboden.net! Du får sikkert noen ideer på www.panduro.no også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 31. juli 2005 #4 Del Skrevet 31. juli 2005 Denne er ok: http://www.stash.no/livsstil/magasiner_hobby.php Ellers så har jeg noen bra linker til kunst og hobbysider på hjemmesiden min, både forum og annet, se under linker. Bl.a et kunsthistorie forum for de som interesserer seg for det. Trykk på signaturen min, så kommer du dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå