Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 34. Registrerer at det er mange damer på KG som higer etter en mann som er "god i senga". Og jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor dette skal være jakten på den hellige gral.

De aller fleste menn er vel såpass oppegående at de klarer å tilfredsstille damene sine seksuelt?

Jeg har vært i to langvarige forhold og et kort et. Sexlivet har aldri vært årsak til krangling og uoverensstemmelser.

Å få til et godt sexliv er ikke så komplisert, så hvorfor lage sånn ståhei ut av det? Skulle tro det var rakettforskning man snakket om slik enkelte styrer og holder på.

Jeg nekter å tro at det eksisterer menn der ute som ikke er opptatt av å gi dama si et godt sexliv.

Anonymkode: c760e...853

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du få hodet ut av egen ræv, tror jeg. Av alle jeg har hatt sex med, er det kanskje 10% som har hatt fokus på meg og min nytelse i tillegg til sin egen. 

Anonymkode: ded3e...ad0

• Liker 46
Skrevet

Har ikke vært borti damer som har vært dårlige i senga heller. Man lærer hverandre å kjenne og skaper et godt sexliv sammen.

De som ligger rundt og forventer underverker hver gang tenker jeg er vel de som egentlig sliter, for i sånne settinger tenker ofte flere på kun sin egen nytelse.

TS

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du få hodet ut av egen ræv, tror jeg. Av alle jeg har hatt sex med, er det kanskje 10% som har hatt fokus på meg og min nytelse i tillegg til sin egen. 

Det var da voldsomt til aggresiv svar. Kanskje du skulle heller satse på forhold hvor den andre personen faktisk bryr seg om deg som person, og ikke kun ser på deg som et kjøttstykke?

TS

• Liker 9
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det var da voldsomt til aggresiv svar. Kanskje du skulle heller satse på forhold hvor den andre personen faktisk bryr seg om deg som person, og ikke kun ser på deg som et kjøttstykke?

TS

Jeg ble provosert av denne setningen: "Jeg nekter å tro at det eksisterer menn der ute som ikke er opptatt av å gi dama si et godt sexliv."

Derfor hodet ut av egen ræv. 

• Liker 26
Skrevet

Det kan godt hende du har rett TS, men det kan også hende at du tror at du er flink til å tilfredsstille til tross for eventuelle mangler. Jeg har truffet mange menn (både sexpartnere og blant det jeg hører i vennegruppene) som tror at de selv er flinkere til dette enn hva som er realiteten. 

Du kan alltids fortelle oss litt om dine vaner og hvordan du håndterer sexlivet slik st vi kan ha mer å vurdere på om du vil

Anonymkode: 809e0...b6b

• Liker 12
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer litt på hva du mener med dette... Hva er det 90% av menn ikke gjør som du forventer at de skal gjøre, og hva er ditt bidrag?

Anonymkode: 4e94e...94e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Om du nekter å tro det finnes det likevel. 

Noen menn virker å tro på at kvinner ikke er spesielt seksuelle, og ikke har eget behov for sex, så derfor kan de liksom konsentrere seg om sitt behov. Det er jo uansett noe kvinner gir dem, uten særlig egeninteresse, så da kan vel kvinner bare gi det ene like greit som det andre, om de er glad i dem? Det er innstillingen. 

En del modnes nok ut av slikt, men dessverre ikke alle. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 10
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du kanskje hatt sex med litt for mange?

10% er en av ti. To av tjue. Og hvis bare to av tjue brydde seg om at du hadde det bra, var det kanskje ikke veloverveide ligg?

Anonymkode: f7dea...62a

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da har du kanskje hatt sex med litt for mange?

10% er en av ti. To av tjue. Og hvis bare to av tjue brydde seg om at du hadde det bra, var det kanskje ikke veloverveide ligg?

Hvem bestemmer at et antall ligg er litt for mange? Hvem bestemmer om et ligg er veloverveid nok? Kan du slutte å slutshame kvinner?

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bestemmer at et antall ligg er litt for mange? Hvem bestemmer om et ligg er veloverveid nok? Kan du slutte å slutshame kvinner?

Les nå matematikken, da 😄

Hvis du har hatt et «forhold» til 20 mennesker, og kun to av dem brydde seg om din nytelse, er du jævla dårlig å finne partnere. Man burde oppdaget det før, og funnet seg en annen innfallsvinkel. Det er ikke noe problem å gjøre en normal kvinne fornøyd. Hvis hun har issues av ville helvete, er det nok verre, men en normal kvinne kan tilfredsstilles ganske lett. Hvis man vil, og ikke bare ute etter å tømme seg, som tydeligvis 9, 18, 27 etc av dem var, alt etter hva prosenten er regnet ut fra. 

• Liker 5
Skrevet

Les nå matematikken, da 😄

Hvis du har hatt et «forhold» til 20 mennesker, og kun to av dem brydde seg om din nytelse, er du jævla dårlig å finne partnere. Man burde oppdaget det før, og funnet seg en annen innfallsvinkel. Det er ikke noe problem å gjøre en normal kvinne fornøyd. Hvis hun har issues av ville helvete, er det nok verre, men en normal kvinne kan tilfredsstilles ganske lett. Hvis man vil, og ikke bare ute etter å tømme seg, som tydeligvis 9, 18, 27 etc av dem var, alt etter hva prosenten er regnet ut fra. 

🙄 Er det jeg som er jævla dårlig til å finne partnere, eller er det partnerene som har vært egoistiske? Hvordan ser man på en person om den er egoistisk i senga før man har prøvd? Når burde jeg sluttet å håpe på å finne noen som funket? Etter 1 person, 5, 10, 30? 

• Liker 16
Skrevet

Tror det er ganske mange damer (og menn) der ute som drømmer om bedre sexliv, uten å noen gang ta det opp med eller fortelle det til sin partner. Dessverre tror jeg de fleste lar seg "kjede seg" i stillhet, i frykt for å f.eks. såre den andre parten om man forteller at man ikke er sååå tilfredsstilt som man skulle likt å være.

Så det kan jo hende at du f.eks. egentlig ikke har tilfredsstilt dine tidligere partnere så godt som du tror, fordi disse damene aldri tok det opp med deg.

Anonymkode: a8324...0a7

• Liker 7
Skrevet

Hva og hvem som er god i senga kan jo ikke defineres.. et dårlig ligg i mine øyne kan være bra for noen andre. 
jeg synes det er viktig at man er opptatt av at begge skal tilfredstilles, og prøve forskjellige ting. Hvis du bare vil ha A4 misjonærsex så er du dårlig i senga mener jeg. Finnes også masse menn som er fornøyd så lenge de kommer selv, det er også å være dårlig i senga etter min mening

• Liker 8
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du få hodet ut av egen ræv, tror jeg. Av alle jeg har hatt sex med, er det kanskje 10% som har hatt fokus på meg og min nytelse i tillegg til sin egen

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på hva du mener med dette... Hva er det 90% av menn ikke gjør som du forventer at de skal gjøre, og hva er ditt bidrag?

Jeg har også opplevd dette, jeg leser det jo stadig her på forumet og jeg har også hatt venninner si det samme. Mange menn er stort sett opptatt av sin egen nytelse - og så er det ikke så viktig at dama får orgasme, for det er så vanskelig... (og så mener jeg ikke at mannen er hovedansvarlig for kvinnens orgasme, men han må være med og han må være lydhør og han må syns det er like viktig for kvinnen som mannen å få orgasme)

Og på andre siden har du muligens en mann som føler at han "er på jobb" (det er i hvert fall det mange sier - at dama forventer at han skal gjøre hele "jobben") og at dama er kjedelig. 

Så det med bra sexliv går nok begge veier, man har jo sex sammen - ikke hver for seg. 

Samspill er bra! 

Anonymkode: 4c14b...ecd

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns Ts får ufortjent mye pes her. I hans verden er det en selvfølge at man ønsker å tilfredsstille den andre, og han fatter ikke at ikke alle er slik. Er det ikke bra at han har den tankegangen, da? Min mann har ingen spesielle "moves", liker ikke å gi oralsex og liker ikke å variere stillinger så mye. Allikevel er han fantastisk god i senga/vi har fantastisk sex, fordi det er uaktuelt for han å ikke tilfredsstille meg under samleiet. Selv om han ikke er så flink "teknisk", har det alltid vært fokus på min, eller begges, nytelse. For normalt oppegående og empatiske menn er dette en selvfølge. 

Anonymkode: f5733...501

• Liker 12
Skrevet

En ting er i hvertfall helt sikkert - alle som påstår at 90% av det motsatte kjønn er dårlig i senga er elendig og egoistisk selv 😏

• Liker 5
Skrevet

En ting er i hvertfall helt sikkert - alle som påstår at 90% av det motsatte kjønn er dårlig i senga er elendig og egoistisk selv 😏

Vanskelig å være noe annet når alt er over etter 4x ut/inn. Har liksom ikke tid til noe da. 

• Liker 4
Gjest Bamse20
Skrevet

"god i senga" er sånn 15-20 års opplegg. Hvem er best og hvem er dårligst opplegg. Idiotisk spør dere meg, grow up.

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 34. Registrerer at det er mange damer på KG som higer etter en mann som er "god i senga". Og jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor dette skal være jakten på den hellige gral.

De aller fleste menn er vel såpass oppegående at de klarer å tilfredsstille damene sine seksuelt?

Jeg har vært i to langvarige forhold og et kort et. Sexlivet har aldri vært årsak til krangling og uoverensstemmelser.

Å få til et godt sexliv er ikke så komplisert, så hvorfor lage sånn ståhei ut av det? Skulle tro det var rakettforskning man snakket om slik enkelte styrer og holder på.

Jeg nekter å tro at det eksisterer menn der ute som ikke er opptatt av å gi dama si et godt sexliv.

Jeg har opplevd sex med en mann som bare tokk tippen inn og ut. Jeg har opplevd mann som legger seg med hele vekta på meg. En sikla var så i sin egen boble at han silka meg i panna 🥴 Opplevd flere menn som tror det er digg å være «duracell kanin» og tror de skal gjøre det fortest mulig inn og ut. MANGE menn forstår ikke hva forplay er en gang. 

er mye menn som gjør mye rart, og å prøve snakke om sex og gjøre ting annerledes frister ofte ikke etter et slikt ligg, og da er det ofte lettere å bare gå videre....

(mener ikke at det er bare menn som er dårlige i senga, sikkert mange kvinner som gjør mye rart også) 

Anonymkode: bcb7b...e27

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...