AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Vi skal ha skummelt utearrangement for barn i skogen på halloween. Men alt er jo så dyrt.. 700 for et skjelett feks.. Mat og snop ordner vi, men det er det å lage noe stort og skummelt.. hva kan jeg pynte med? Anonymkode: 54430...49d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Har du SparKjøp i nærheten? SparKjøp på Metro i Lørenskog hadde salg på slike kostymer i dag. At en skjelett-drakt er dyrt til Halloween er nesten litt logisk. Det er noe av det mest ikoniske man kan gå i da. Søk opp idéer til hjemmelagde/rimelige kostymer på Internett/Pintrest. Hvorfor må du ha noe stort og skummelt? Hvorfor må det være stort? Hvorfor må dere ha arrangementet, når dere må snu på krona? Det skjønner jeg ikke. Holder dere dere innafor smittevernreglene og maks mengde antall gjester på privat arrangement? Anonymkode: 8a4ed...504
Kenelz Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 https://www.woohome.com/diy-2/42-last-minute-cheap-diy-halloween-decorations-you-can-easily-make Mange ideer her! 1
Kenelz Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du SparKjøp i nærheten? SparKjøp på Metro i Lørenskog hadde salg på slike kostymer i dag. At en skjelett-drakt er dyrt til Halloween er nesten litt logisk. Det er noe av det mest ikoniske man kan gå i da. Søk opp idéer til hjemmelagde/rimelige kostymer på Internett/Pintrest. Hvorfor må du ha noe stort og skummelt? Hvorfor må det være stort? Hvorfor må dere ha arrangementet, når dere må snu på krona? Det skjønner jeg ikke. Holder dere dere innafor smittevernreglene og maks mengde antall gjester på privat arrangement? Anonymkode: 8a4ed...504 Slutt å still spørsmål og hold deg heller til temaet. Jesus! 🙄 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 Sjekk ut diy Halloween på Pinterest f.eks, garantert masse tips Anonymkode: a3fe4...23a 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 Ikke dekorasjon, men aktivitet; refleksløp. Heng opp gamle reflekser eller refleksarmbånd med jevne mellomrom i skogen. Gi barna lommelykter og la dem lete seg frem til neste refleks for å finne neste osv. Premie ved siste refleks. Vi hadde en skattekiste med dvd-film, popcorn og godteri. Kjempemoro! Ellers vil jeg også anbefale Pintrest og søk på 'cheap halloween decorations' eller 'diy halloween decorations'. Det er for eksempel mye man kan lage med sorte søppelsekker. Anonymkode: d6044...08c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 Ta en lys ballong,putt inni noen telys på batteri. Ta en hvit duk, stort stoff el. Tegn på øyne, klipp hull i toppen slik at tuppen på ballongen kommer ut. Og heng opp et billig og stort spøkelse. Anonymkode: 0cb60...570
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #8 Skrevet 21. oktober 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Ikke dekorasjon, men aktivitet; refleksløp. Heng opp gamle reflekser eller refleksarmbånd med jevne mellomrom i skogen. Gi barna lommelykter og la dem lete seg frem til neste refleks for å finne neste osv. Premie ved siste refleks. Vi hadde en skattekiste med dvd-film, popcorn og godteri. Kjempemoro! Ellers vil jeg også anbefale Pintrest og søk på 'cheap halloween decorations' eller 'diy halloween decorations'. Det er for eksempel mye man kan lage med sorte søppelsekker. Anonymkode: d6044...08c Hvis ts går for dette, så sjekk først om de gamle refleksene funker fortsatt. Reflekser er forbruksvare som slutter å virke etter noen år. Anonymkode: 8a4ed...504
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #9 Skrevet 21. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ts går for dette, så sjekk først om de gamle refleksene funker fortsatt. Reflekser er forbruksvare som slutter å virke etter noen år. Anonymkode: 8a4ed...504 Snodig du sier det, for da jeg hadde refleksløp brukte vi reflekser som mine foreldre har hatt liggende siden 80-tallet når jeg var lita 🤔 Med reklamelogo fra banker og butikker som ikke finnes lengre. Dette av den gamle typen da, de runde, flate og harde refleksene. Mener du at sånn refleks som er i refleksarmbånd kanskje? For de gamle jeg brukte funka veldig bra. Anonymkode: d6044...08c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #10 Skrevet 21. oktober 2020 Et partytriks som også funker for barn: tørris i væske. Tradisjonelt brukt i en større beholder for cocktails, men er generelt anvendelig. Anonymkode: 2a408...2f5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #11 Skrevet 21. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Et partytriks som også funker for barn: tørris i væske. Tradisjonelt brukt i en større beholder for cocktails, men er generelt anvendelig. Anonymkode: 2a408...2f5 tørris spooky Anonymkode: 2a408...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå