Gå til innhold

Unge kvinner og godt voksne menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at en del yngre kvinner foretrekker godt voksne menn, som sexpartnere. Har dette med selvtillit eller attraktivitet å gjøre, eller er det mer som en fetisj?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel mer de gamle mennenes fantasi.

Anonymkode: 65604...e64

• Liker 8
Skrevet

Jeg er ei ung kvinne, som er sammen med en 10 år eldre mann. Jeg er i midten av tjueårene, han er i midten av 30 årene. Hadde han vært 20 år eldre, hadde jeg fortsatt vært sammen med han.

for min del handler det om at jeg ønsket meg en erfaren mann, som har levd sitt partyliv, står på egne bein, har jobba en del år og opparbeidet seg litt i livet. Jeg tenner også mer seksuelt på eldre menn. Vet ikke helt hva. Jeg liker å være underdanig :) han jeg er sammen med er en sterk mann, med god jobb og som gir meg trygghet.

Jeg elsker han av mitt hele hjerte, og jeg ser for meg hele livet mitt sammen med han. bare sånn hvis noen Skulle lure på om jeg faktisk elsket han😂

For hans del. Han liker unge kvinner, han ønsket seg ei uten barn og ville lage en familie, og han ønsket seg ei som er hjemmeværende å tar vare på barna hans. Noe vi nå har gjort. Vi lever veldig lykkelige sammen. Sikkert fordi vi har de samme verdiene. :)

Anonymkode: 0f9b4...722

• Liker 2
Skrevet

Det er vel så enkelt som at unge damer foretrekker kjekke eldre menn fremfor mindre kjekke menn i deres aldersgruppe. Går på høyde etc

Anonymkode: b3d32...391

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hva du mener med eldre menn. Jeg ble sammen med en på 34 år da jeg selv var 22 år, og det var nok mer passende for meg som hadde fått et barn da jeg var 20 år og levde et ganske voksent liv i forhold til mange jevnaldrende. 

Mine venner hadde imidlertid ikke barn, og syntes han var litt for gammel til at de fikk veldig god tone. Rent sosialt, utover oss to, var det ganske tydelig en litt stor aldersforskjell. Hans venner syntes jeg og mine venner var vel unge også. 

Jeg tror ikke at de fleste unge kvinner er veldig tiltrukket av eldre menn, og det er fort for stor aldersforskjell sosialt når ene er i 20 årene og andre 30 år +. 

Jeg kan forstå at menn synes kvinner er attraktive i 20 årene, selv om de er både 30 år + og 40 år +, men jeg har inntrykk av at det er mest seksuell interesse, og ikke noe som egentlig passer veldig godt ellers. 

Noen få voksne menn er generelt veldig attraktive, men jeg har virkelig ikke inntrykk av at unge kvinner foretrekker voksne menn generelt. Tvert imot. 

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel mer de gamle mennenes fantasi.

Anonymkode: 65604...e64

Kan være du har rett, men i en annen tråd er det en rekke damer som betror sin interesse for langt eldre menn. Makt og penger som trekker kanskje- slik det vel alltid har vært?

Skrevet
2 minutter siden, Trolltunge said:

Jeg vet ikke hva du mener med eldre menn. Jeg ble sammen med en på 34 år da jeg selv var 22 år, og det var nok mer passende for meg som hadde fått et barn da jeg var 20 år og levde et ganske voksent liv i forhold til mange jevnaldrende. 

Mine venner hadde imidlertid ikke barn, og syntes han var litt for gammel til at de fikk veldig god tone. Rent sosialt, utover oss to, var det ganske tydelig en litt stor aldersforskjell. Hans venner syntes jeg og mine venner var vel unge også. 

Jeg tror ikke at de fleste unge kvinner er veldig tiltrukket av eldre menn, og det er fort for stor aldersforskjell sosialt når ene er i 20 årene og andre 30 år +. 

Jeg kan forstå at menn synes kvinner er attraktive i 20 årene, selv om de er både 30 år + og 40 år +, men jeg har inntrykk av at det er mest seksuell interesse, og ikke noe som egentlig passer veldig godt ellers. 

Noen få voksne menn er generelt veldig attraktive, men jeg har virkelig ikke inntrykk av at unge kvinner foretrekker voksne menn generelt. Tvert imot. 

Takk for at du deler med oss, jeg tenker vel helst der mannen er rundt dobbelt så gammel. I ditt tilfelle virker det til å være et godt valg :-) Jeg tror også at vi snakker unntak og ikke hovedregel!

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For hans del. Han liker unge kvinner, han ønsket seg ei uten barn og ville lage en familie, og han ønsket seg ei som er hjemmeværende å tar vare på barna hans. Noe vi nå har gjort. Vi lever veldig lykkelige sammen. Sikkert fordi vi har de samme verdiene. :)

Du er ikke redd for å bli byttet ut om noen år, uten annet enn "husmor" på CV-en?

Anonymkode: 46f21...3b6

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, mannfolket skrev:

Er det slik at en del yngre kvinner foretrekker godt voksne menn, som sexpartnere. Har dette med selvtillit eller attraktivitet å gjøre, eller er det mer som en fetisj?

Daddy Issues har gitt mange godt voksne menn pels på knaggen i alle år.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg hadde et forhold til en kvinne som var nesten 15 år yngre enn meg. Det var et varmt og fint forhold med mye kjærlighet, men vi var på forskjellige hyller i livet. Jeg ville ikke kunnet gi henne det hun ønsket over tid. 

Det skjer veldig unntaksvis at yngre kvinner viser meg interesse som potensiell sexpartner. Det er hyggelig og bra for selvtilliten. Selv trekkes jeg mot kvinner på min egen alder, så ungdom er i seg selv ikke et salgsargument dersom jeg var på jakt etter ny partner i dag. Det er jeg heldigvis ikke.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke redd for å bli byttet ut om noen år, uten annet enn "husmor" på CV-en?

Anonymkode: 46f21...3b6

Jeg har mer enn husmor på CV. Jeg har også jobb i dag. Hatt jobb hele tiden. Men jeg jobber ikke fult, har en deltidsstilling. Trener og er med venninner også. Jeg har et liv, mannen min unner meg det og han har ingen problem med å være litt alene med barna sine. Men sånn utover det så er jeg husmor.

Jeg kommer fra en velstående familie. Vi eier bolig 50/50.

Selvom jeg er husmor i hverdagen, så betyr ikke det at jeg Ikke gjør mitt i helgene.

Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei ung kvinne, som er sammen med en 10 år eldre mann. Jeg er i midten av tjueårene, han er i midten av 30 årene. Hadde han vært 20 år eldre, hadde jeg fortsatt vært sammen med han.

for min del handler det om at jeg ønsket meg en erfaren mann, som har levd sitt partyliv, står på egne bein, har jobba en del år og opparbeidet seg litt i livet. Jeg tenner også mer seksuelt på eldre menn. Vet ikke helt hva. Jeg liker å være underdanig :) han jeg er sammen med er en sterk mann, med god jobb og som gir meg trygghet.

Jeg elsker han av mitt hele hjerte, og jeg ser for meg hele livet mitt sammen med han. bare sånn hvis noen Skulle lure på om jeg faktisk elsket han😂

Høres ut som dere har det utrolig fint. :kghjerte:

Skrevet

Generelt; kvinner ser "oppover", menn ser "nedover" når det kommer til seksuell attraktivitet. Sånn er det, sånn har det alltid vært, med noen selvfølgelige unntak. 

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke si fetisj..! Er mer at man mentalt passer litt bedre sammen og siden jeg var teenager likt menn som er 10 år eldre. Var myndig før jeg i det heletatt prøvde meg høyere opp.

jeg har vært sammen med menn på min alder, men mentalt sett så passer vi ikke godt sammen. Jeg føler at jeg fort blir mammaen som må passe på, den som må si at nå må vi legge bort pcen for du trenger hvertfall 6 timers søvn.. og det er slitsomt. Det slipper jeg når jeg dater menn som er eldre. De har litt mer stolthet i jobben, mer stabile i humøret og verdsetter ting litt mer. For ikke å snakke om at de setter mer pris på en kvinne og er ferdig med jaget om perfeksjonisme. 

men selvsagt tenner jeg ikke like mye på grått hår. Så det er jo litt moro å dra på polet med typen. Han er 44 og jeg 33 og begge blir vi spurt om legg når vi kjøper vin. 

Anonymkode: 9fe8b...c9b

Skrevet
2 timer siden, Gorgonzola skrev:

Generelt; kvinner ser "oppover", menn ser "nedover" når det kommer til seksuell attraktivitet. Sånn er det, sånn har det alltid vært, med noen selvfølgelige unntak. 

De fleste av oss menn puler hva som helst av kvinnfolk bare vi er kåte nok. Dessa kvinnfolka må forstå at vi mannfolk ekke som døm.

Jørgen

Anonymkode: c252f...317

Skrevet

Jeg er 22, og ligger med en på 40. For min del tennes jeg av aldersforskjellen - det er så klart ikke det eneste som skal til, men når det andre klaffer er aldersforskjellen (i en seksuell relasjon) bare en bonus😉 

Anonymkode: 1dc33...1e0

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg ikke singel da, men har alltid foretrukket eldre menn. Liker en mann med livserfaring, kunnskap og som vet hva han vil. Syns det virker som menn på min egen alder, 30, er mest opptatt av festing og tull, vil heller være med noen som er 40 +

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg kvalifiserer til "ung kvinne" i dine øyne. Men jeg er 37 og er sammen med en mann som er 60. Vi har vært sammen i fire år. Vi er på omtrent samme stadie når det gjelder barn, våre barn er i samme aldersgruppe (han var sent ute, jeg var tidlig), og ingen av oss ønsker fler. 

Jeg tiltrekkes nok mer mot eldre enn yngre menn, men det viktigste er personligheten og at vi passer sammen. Vet veldig godt at det er stor sannsynlighet for at vi ikke er på samme stadie fremover men det er jo like sannsynlig at et forhold med en jevnaldrende ikke varer heller. Så det tar vi som det kommer. Vi er åpne og tolerante mot hverandre, og kommer sannsynligvis til å være gode venner hele livet, uansett hva som skjer. 

Anonymkode: 3cd03...600

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, Gorgonzola skrev:

Det er nok ofte sant. Jeg kjenner meg igjen i den når jeg ser på valg av flere partnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...