Gå til innhold

Flere enn meg med grimase?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Måpende?

Hvordan har det seg at hver dag når jeg skal ta på meg mascara, så får jeg denne merkelige grimasen som er en mellomting mellom et måpende uttrykk og en konsentrert mine. Jeg klarer rett og slett ikke ta på meg mascara uten å åpne munnen i et slags hyl og strekke hele ansiktet så langt jeg klarer.

Er det flere enn meg som kjenner til dette fenomenet og hvordan i alle dager har det seg at jeg ikke klarer å ta på mascara uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en mascaragrimase :o <---- ser omtrent slik ut hehe. Det er lettere å ta på mascara hvis man strekker ut ansiktet litt... undervippene blir jo dratt litt nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at nesten alle (unntatt meg...) gaper mens de tar på mascara, er at når man gaper så blunker man ikke like lett... Påstår ekspertene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg klarer å la være å blunke med lukket munn også...når jeg tenker etter, så gaper jeg faktisk ikke i det hele tatt, bare strekker hele ansiktet på en måte... Måper med munnen igjen, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Jeg gaper, jeg stirrer med vidåpne øyne og prøver å strekke ansiktet så laaangt som mulig....:oops:

Håper ingen tar et hemmelig bilde av meg foran speilet en tidlig morgen.... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde igrunn aldri tenkt over dette før sambo stod og lo av meg her en dag jeg skulle sminke meg. "Du ser helt rar ut når du står slik og kliner på de greiene der!" var beskjeden jeg fikk. Mye tyder altså på at jeg også har min egen "Mascara-grimase".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...