Gjest Måpende? Skrevet 21. september 2002 #1 Del Skrevet 21. september 2002 Hvordan har det seg at hver dag når jeg skal ta på meg mascara, så får jeg denne merkelige grimasen som er en mellomting mellom et måpende uttrykk og en konsentrert mine. Jeg klarer rett og slett ikke ta på meg mascara uten å åpne munnen i et slags hyl og strekke hele ansiktet så langt jeg klarer. Er det flere enn meg som kjenner til dette fenomenet og hvordan i alle dager har det seg at jeg ikke klarer å ta på mascara uten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. september 2002 #2 Del Skrevet 21. september 2002 Ja, det er normalt... aner ikke hvorfor... Har det på samme måten, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 21. september 2002 #3 Del Skrevet 21. september 2002 Hehe, jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. september 2002 #4 Del Skrevet 21. september 2002 Nei, ikke jeg. Sperrer bare opp øynene litt ekstra :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. september 2002 #5 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg har også en mascaragrimase :o <---- ser omtrent slik ut hehe. Det er lettere å ta på mascara hvis man strekker ut ansiktet litt... undervippene blir jo dratt litt nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 22. september 2002 #6 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg og måper! :o Det er visst mange av oss -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 27. september 2002 #7 Del Skrevet 27. september 2002 Grunnen til at nesten alle (unntatt meg...) gaper mens de tar på mascara, er at når man gaper så blunker man ikke like lett... Påstår ekspertene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. september 2002 #8 Del Skrevet 28. september 2002 Hm. Jeg klarer å la være å blunke med lukket munn også...når jeg tenker etter, så gaper jeg faktisk ikke i det hele tatt, bare strekker hele ansiktet på en måte... Måper med munnen igjen, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. september 2002 #9 Del Skrevet 28. september 2002 :oops: Jeg gaper, jeg stirrer med vidåpne øyne og prøver å strekke ansiktet så laaangt som mulig....:oops: Håper ingen tar et hemmelig bilde av meg foran speilet en tidlig morgen.... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 2. oktober 2002 #10 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hadde igrunn aldri tenkt over dette før sambo stod og lo av meg her en dag jeg skulle sminke meg. "Du ser helt rar ut når du står slik og kliner på de greiene der!" var beskjeden jeg fikk. Mye tyder altså på at jeg også har min egen "Mascara-grimase". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå