Gå til innhold

Bestille hos Apple.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det om man bestiller i nettbutikken apple.no når det kommer til toll?

Kommer det regning på toll eller gjør det ikke det ettersom det er norsk nettbutikk. Men ser at varen blir sendt fra nederland. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette står på Apple.no sine sider. Så det betyr at norsk moms er inkludert allerede i prisen. Dermed påløper det ikke noe mer toll eller moms på varen. Du betaler altså kun frakt i tillegg til telefonens pris som er oppgitt.

"Priser inkluderer mva. (25 %) og miljøavgifter, men inkluderer ikke leveringskostnader (hvis ikke annet er angitt). Bestillingsskjemaet viser mva. og eventuelle miljøavgifter for produktene du har valgt."

Endret av Million
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Dette står på Apple.no sine sider. Så det betyr at norsk moms er inkludert allerede i prisen. Dermed påløper det ikke noe mer toll eller moms på varen.

"Priser inkluderer mva. (25 %) og miljøavgifter, men inkluderer ikke leveringskostnader (hvis ikke annet er angitt). Bestillingsskjemaet viser mva. og eventuelle miljøavgifter for produktene du har valgt."

Tusen takk  :)

Jeg lette, men klarte ikke finne det, så tusen takk for svar  😄

Skrevet
1 minutt siden, tonebelinda skrev:

Tusen takk  :)

Jeg lette, men klarte ikke finne det, så tusen takk for svar  😄

Det går ikke an å bestille iphone 12 derfra ennå, da. Slippes ikke før i november. Dessverre går det ikke an å bestille/reservere sin telefon allerede nå og "stille seg i kø" på den måten.

Skrevet
5 timer siden, tonebelinda skrev:

Hvordan er det om man bestiller i nettbutikken apple.no når det kommer til toll?

Kommer det regning på toll eller gjør det ikke det ettersom det er norsk nettbutikk. Men ser at varen blir sendt fra nederland. 

Har kjøpt alt av mine Apple produkter på nett, og ikke betalt noe som helst av toll ved ankomst. Alt er innkludert i prisen.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, tdm900 skrev:

Har kjøpt alt av mine Apple produkter på nett, og ikke betalt noe som helst av toll ved ankomst. Alt er innkludert i prisen.

Takk 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...