tonebelinda Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Hvordan er det om man bestiller i nettbutikken apple.no når det kommer til toll? Kommer det regning på toll eller gjør det ikke det ettersom det er norsk nettbutikk. Men ser at varen blir sendt fra nederland.
Million Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Dette står på Apple.no sine sider. Så det betyr at norsk moms er inkludert allerede i prisen. Dermed påløper det ikke noe mer toll eller moms på varen. Du betaler altså kun frakt i tillegg til telefonens pris som er oppgitt. "Priser inkluderer mva. (25 %) og miljøavgifter, men inkluderer ikke leveringskostnader (hvis ikke annet er angitt). Bestillingsskjemaet viser mva. og eventuelle miljøavgifter for produktene du har valgt." Endret 20. oktober 2020 av Million
tonebelinda Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, Million skrev: Dette står på Apple.no sine sider. Så det betyr at norsk moms er inkludert allerede i prisen. Dermed påløper det ikke noe mer toll eller moms på varen. "Priser inkluderer mva. (25 %) og miljøavgifter, men inkluderer ikke leveringskostnader (hvis ikke annet er angitt). Bestillingsskjemaet viser mva. og eventuelle miljøavgifter for produktene du har valgt." Tusen takk Jeg lette, men klarte ikke finne det, så tusen takk for svar 😄
Million Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, tonebelinda skrev: Tusen takk Jeg lette, men klarte ikke finne det, så tusen takk for svar 😄 Det går ikke an å bestille iphone 12 derfra ennå, da. Slippes ikke før i november. Dessverre går det ikke an å bestille/reservere sin telefon allerede nå og "stille seg i kø" på den måten.
tdm900 Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 5 timer siden, tonebelinda skrev: Hvordan er det om man bestiller i nettbutikken apple.no når det kommer til toll? Kommer det regning på toll eller gjør det ikke det ettersom det er norsk nettbutikk. Men ser at varen blir sendt fra nederland. Har kjøpt alt av mine Apple produkter på nett, og ikke betalt noe som helst av toll ved ankomst. Alt er innkludert i prisen. 1
tonebelinda Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2020 2 timer siden, tdm900 skrev: Har kjøpt alt av mine Apple produkter på nett, og ikke betalt noe som helst av toll ved ankomst. Alt er innkludert i prisen. Takk 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå