AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg er i et langtid forhold med en mann han er aseksuell . Men vi har der godt sammen trygt, på grensen til kjedelig .vi kjenner hverandre godt og krangler ikke. Ikke felles barn . Han er min beste venn. Er gladi/ elsker han som en bror. Jeg har alltid vist at jeg forelsker meg i jenter og tenner på jenter. Men jeg ikke tørr leve som lesbisk eller bi fil. Er jo noen menn som jeg har likt gjennom tidene. Litt er det å komme ut av skapet. Noe er åmiste beste vennen. Og noe er jeg er redd jenter/ kvinner . Livredd. Noe i meg savner den delen jeg aldri har utforsket. Og jeg har forsatt beholdt de jentene jeg har svermet for på face . Vet ikke helt hva jeg ville med dette . Trengte nok bare å fortelle uten å fortelle det til noen. Anonymkode: 7702d...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Hvorfor tror du at du mister mannen som venn, om du forteller ham dette? Kanskje han til og med vil støtte deg i en utprøvingsperiode? Anonymkode: 5ec8d...984
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg tenker at her må du sette deg selv først. En mann som er aseksuell vil nok til en viss grad forstå behovet ditt for mer seksuell kontakt. Når du selv ikke er aseksuell, så er det et vanskelig utgangspunkt for forholdet. Jeg ser for meg at personen kan forstå dette. Jeg tror, som personen over, at du kan oppleve støtte fra han, og fra venner og familie. Men det kan også hende noen trenger tid til å omstille seg. Har du en god venn eller venninne du kan fortelle det til? Starte i det små? Tro meg, du er ikke den første som kommer ut av skapet i voksen alder. Eksmannen min viste seg å være homofil, han hadde undertrykket det i alle år og det var en stor del av årsaken til at han psykisk mishandlet meg. Han er nå glad igjen med ny partner, og jeg har funnet min drømmemann og har det bra nå. Du bør nok bryte med det trygge, og så finne ut hvem du er. Tenk over hvor lykkelig du kan bli Husk også at ved å være med nåværende partner, så frarøver du han også å finne lykken med en bedre match. Brutal tanke, men sant. Anonymkode: cf9c1...084 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Høres ut som du trenger å få utforsket litt. Kan ikke helt se for meg at mannen du har et forhold til forventer et eviglangt forhold med deg når dere er så forskjellige på den seksuelle fronten. Et vennskapelig forhold ja, men ikke et romantisk et. Jeg tror som en over her at han vil møte deg med forståelse hvis du forteller han sannheten. Og hvis ikke, ja da er du i det minste fri til å utforske. Anonymkode: e574f...3dc 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 Han vil ha dette her. Han føler seg veldig trygg og det er det som han er etter . Jeg er Han store støtte . Han har ikke mange gode venner . Han trenger meg . Han klarer ikke å se at noen trenger noe andet enn det han trenger. Så det ville såre han og vært slemt . Vi har også vært sammen såpass lenge at jeg må ha en grunn å gå som ikke egoistisk. . Desuten selv om jeg kan forelske meg i flere er jeg monogam . Jeg liker ikke sjonglere flere på en gang. Og så det viktigste . Det er aldri noen passene tid sted å treffe på noen. Jeg er jo redd for å bli venn pga jeg ikke vil like de for godt. . Komplisete greier. Anonymkode: 7702d...8bf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har også vært sammen såpass lenge at jeg må ha en grunn å gå som ikke egoistisk. Det nytter ikke å tenke sånn. Du kan nårsomhelst gå, fordi det er best for deg. Hvis du vil ha en uegoistisk grunn, så er det jo at du gir ham muligheten til å gå videre, og treffe noen som er rettere for ham. Anonymkode: 5ec8d...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå