AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg skal til ultralyd hos oslojordmor i Oslo sentrum, har noen erfaring med denne klinikken og spesielt da Hildegunn Horne? Får man med bilder? Anonymkode: d7c21...850
tussi84 Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Hvis det er oslo jordmor og ultralyd klinikk som ligger på Majorstua du mener så har jeg gode erfaringer med dem. Navnet sier meg ikke noe, men jeg har hatt 3 forskjellige jordmødre de gangene jeg har vært der, og alle sammen har vært hyggelig. Du får med utskrift av bilder+ bilder og evi video blir sendt til deg på en link etter timen. Sier evt video da det spørs på hvor tidlig du tar ultralyden. Det er jo ikke noen bevegelser om det er veldig tidlig. De er samtidige dyktige på å gi informasjon etter hvor langt du er på vei i svangerskapet og hva de skal se på nåværende tidspunkt. De er også ærlige, og vil si til deg om de skulle finne noe galt og henviser da videre. Jeg har både tatt ultralyd i uke 10 med forrige foster (gikk dessverre galt), og i uke 15 og uke 31 (uke 31 var 3d) med babyen som nå er 12 dager gammel. Begge gangene informerte de meg om organene på fosteret, hjerte, blodstrømmen via livmor, og vekt ca. Fikk også vite kjønn i uke 15, men det er ikke alltid like lett å se så tidlig + foster kan ligge feil til. Generelt vil jeg si at det oppleves som profesjonellt, og at man føler seg ivaretatt.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Tusen takk for svar, men jeg mener de som holder til i Pilestredet 15A. Siden deres heter oslojordmor.no, så trodde det var det klinikken het. TS Anonymkode: d7c21...850
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg var der i går! Var dog hos hun som het Mette, men hun var veldig flink. Min første graviditet, tidlig ultralyd, hun tok seg tid og forklarte. Fikk med tre bilder. Anonymkode: a0d1d...2ed
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Skrevet 21. oktober 2020 På 20.10.2020 den 20.28, AnonymBruker skrev: Jeg var der i går! Var dog hos hun som het Mette, men hun var veldig flink. Min første graviditet, tidlig ultralyd, hun tok seg tid og forklarte. Fikk med tre bilder. Anonymkode: a0d1d...2ed Fikk du lov til å ha med mannen? 🤔 Anonymkode: bd453...24a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #6 Skrevet 21. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du lov til å ha med mannen? 🤔 Anonymkode: bd453...24a Ja, han var med 😊 Anonymkode: a0d1d...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Takk for svar! 😄 Anonymkode: bd453...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå