Gå til innhold

Hvilken julekalender til 4 årig jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har tips til en gøy kalender til jente? Ikke godteri men noe lek/moro. 

Anonymkode: 188d2...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godteri men noe lek/moro. 

Da har jeg ingen tips. Tyske sjokoladen er den beste. .

1-24 er timene i døgnet, ikke dagene i september. Det er altså 1 kalender per dag :P 

Anonymkode: 6e970...a3e

• Liker 1
Skrevet

Min er snart 5 , men hun skal ha baby born kalender i år. 
hun ønsker seg også lol kalender, men tenkte hun kan få den som « ventegave» på julaften 😉

Skrevet

Det finnes kalle dere for det meste av leker (lego, baby born, paw patrol etc). Hadde prøvd å finne en med noe hu faktisk interesserer seg for. 

Anonymkode: 56e50...33a

Skrevet

Hadde rampenissen på besøk hver dag i desember i fjor og satser på at det blir like gøy i år også 🙂

Anonymkode: 67129...a8a

Skrevet

Vi gir smarties-kalender til vår 4-åring, pluss at rampenissen kommer :) 

Anonymkode: 02f74...b1b

Skrevet

Det finnes ikke julekalendere til fireårige jenter, for kondomeriets kalendere er ikke for barn, og disse er de eneste julekalenderne jeg vet om som helt eller delvis fordrer at man innehar de rette kjønnsdelene. 😁

Det seriøse svaret er selvfølgelig at en jente på fire år kan ha glede av alle kalendere for sin aldersgruppe, så med mindre du har oppdratt henne til å kun like råsa glitter så kan du kjøpe alt fra Lego til hårstrikker, Liewood-figurene eller Forskerfabrikken. 

Anonymkode: ec556...d6e

Skrevet

Lån 24 bøker på biblioteket?

Anonymkode: 8875c...c15

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke julekalendere til fireårige jenter, for kondomeriets kalendere er ikke for barn, og disse er de eneste julekalenderne jeg vet om som helt eller delvis fordrer at man innehar de rette kjønnsdelene. 😁

Det seriøse svaret er selvfølgelig at en jente på fire år kan ha glede av alle kalendere for sin aldersgruppe, så med mindre du har oppdratt henne til å kun like råsa glitter så kan du kjøpe alt fra Lego til hårstrikker, Liewood-figurene eller Forskerfabrikken. 

Anonymkode: ec556...d6e

Idiot. 

Anonymkode: 906b4...bde

Skrevet

Vi lager pakkekalender til snuppa på 3,5 🙂 blanding av lipglosser, hårstrikk, puslespill, slim, såpebobler og annet dill som hun syntes er stas 💜

Anonymkode: 906b4...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...