AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg vurderer disse skoene: https://www.getinspired.no/skechers-bobs-sparrow-2-0-sk-117017-bbk Tenkte å gå med de til jeans og ellers i hverdagen. Men jeg synes slike sko blir så «rare» på... sokken synes liksom på siden. Hvordan bør buksen være nederst for at jeg ikke skal se lost ut? Jeg vet dette spm virker veldig rart og forfengelig, men jeg lurer seriøst på det... er skoene litt maskuline? Anonymkode: 3a9c9...ae6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Ts her igjen... jeg må innrømme at jeg ikke har vært flink og slengt meg på ankelsokk-trenden, men skjønner at det kanskje er cluet her. Men når jeg bruker ankelsokker, så ser jeg den jævla sokken likevel! Hvilken type sokker anbefales det for å få den kule looken? Og nei, dette er ikke tull, faktisk ganske så utrolig seriøst! Gjerne tips til hvordan buksen bør være/ikke være nederst også. Er ikke interessert i svar som at jeg må gå som jeg vil, fordi det skjer ikke! Det er ikke tøft nok! Haha, har det bra ellers da :) Anonymkode: 3a9c9...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg hadde brukt ankrlsokk på sommeren, og svarte ullsokker nå når det er kaldt. Jeg bruker den type sko mye. Da med tynne ullsokker. Bruker stort sett olabukser som rekker over ankelen. Ville unngått helt stram svart bukse, svarte sokker og de skoene. Anonymkode: 0cc44...090
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Hadde brukt steps / no show sokker til de skoene. Tror de hadde vært veldig kule til jeans med avklipt kant nederst Anonymkode: add27...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå