Gå til innhold

Det å ikke ha et aktivt sexliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler helt ærlig at dette blir sett litt ned på av enkelte. For noen av oss er sex en veldig intim ting, og derfor ønsker vi ikke å ha det med mindre vi føler oss helt komfortable. Det virker som noen synes dette er rart. Jeg dømmer ikke folk som ønsker å ha mye sex, men det er da heller ikke noe rart å ha mindre sex? Også hvis det ikke handler om valg, men hvis man sliter med å finne sexpartnere, så synes jeg det er fælt at folk dømmer. Det er heller ikke rart å være jomfru, eller aseksuell. Kan vi ikke få litt mere aksept i samfunnet for folk som har lite sex også? ❤️

Anonymkode: 7cf1f...f82

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke sex med hvem som helst. Har aldri hatt et one night stand, og sist jeg var singel gikk jeg uten sex med andre hele perioden. Den beste jeg har hatt sex med er jo meg selv uansett. 😁

Skrevet

Ikke alle vil være aktive. Mange liker også å være den passive. Kan ha et godt sexliv for det.

Anonymkode: 73ef6...b9b

Skrevet

Jeg elsker sex, men er ikke komfortabel med å ha det med noen jeg ikke føler meg trygg på. Jeg er derfor nå 32 år og har kun hatt én sexpartner. Han er jeg heldigvis gift med og har vært sammen med i 12 år. Mange ville sikkert syns jeg var rar også, Ts, men jeg har sikkert bedre sex enn de fleste (alle?) jeg kjenner. 

Anonymkode: 164a8...6ed

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen av oss er sex en veldig intim ting, og derfor ønsker vi ikke å ha det med mindre vi føler oss helt komfortable.

Applaus fra meg!

Å haste inn i noe fordi man tror det er forventet, tror jeg ikke er noe lurt i det hele tatt. Mannen min og jeg har brukt lang tid på å hvert steg. I perioder der jeg ikke føler at vi er nær hverandre, har jeg rett og slett ikke lyst på sex.

La aldri noen tvinge deg til noe du ikke ønsker. Vi har alle rett på å bli respektert synes jeg. 💜

• Liker 2
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig 😊 Jeg debuterte som 18-åring med mitt livs største forelskelse. Etter det har jeg bare hatt én sexpartner, og han var jeg sammen med/gift med fra jeg var 19 til jeg var 38. Nå er jeg 46 og har ikke vært med noen siden jeg ble skilt. Sex er for meg veldig viktig når jeg er i et forhold eller er glad i noen, og helt uviktig når jeg er singel som nå. Har ingen i kikkerten heller, så vet ikke hvordan framtida blir på den fronten 😏 Og det er helt i orden! 

Anonymkode: 44c91...448

• Liker 1
Skrevet

De fleste må nok selv bestemme for hva de gjør med sitt eget sexliv, dømming av andres valg er faktisk en uting og en form for mobbing. Det ser vi mye av i et forum, men vi ser lite av det i det virkelige liv... Mye av dømmingen skjer pga mangelfull forståelse og delvis sjalusi, og noen må bestandig fremheve seg selv som mye bedre...

Det blir også dømt hvis en har mye sex, så det gjelder ikke bare for dem som nesten aldri har det... 🤔

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spesielt her inne, syns jeg det er omvendt. Man hylles for å ha lite sex, om man ikke er i et forhold seff, også rakkes man ned på om man har sex.

Hvorfor kan ikke folk bare få lov å være seg selv, uten at noen skal rakkes ned på for sitt sexliv? Samme hvordan dette ser ut?

edit: Innenfor lovens grenser, og samtykke og alt sånn seff! Siden det må spesifiseres her inne.. 

Endret av SlemUlv
  • Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er selv veldig seksuell, men mener alle skal få eie sin seksualitet. Mangfold er bra, og din seksualitet er like mye verd som min.  Det er godt at du kjenner deg selv og er trygg på dine grenser.

Skrevet

Jeg er veldig seksuell av meg, men har sex kun når jeg har følelser for noen - det er jo da sexen er best eller hva? 

Anonymkode: 9ddd5...eaa

Gjest Alterego666
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig seksuell av meg, men har sex kun når jeg har følelser for noen - det er jo da sexen er best eller hva? 

Anonymkode: 9ddd5...eaa

Jeg har hatt mye bra sex kun for sexens skyld. Slik er jeg skrudd sammen.

Skrevet
16 timer siden, SlemUlv skrev:

Spesielt her inne, syns jeg det er omvendt. Man hylles for å ha lite sex, om man ikke er i et forhold seff, også rakkes man ned på om man har sex.

Dette er sant, og jeg tror helt ærlig jeg ble litt fucka i hodet da jeg var ung og var på sånne forumer. Jeg ville plutselig leve opp til det å ikke ha sex fordi det skulle være så eksklusivt, men i virkeligheten så opplever jeg at menn egentlig ønsker jenter med litt erfaring og jeg føler meg alltid teit fordi jeg føler meg så uerfaren. 

Anonymkode: 5261b...fe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...