AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Er det også egenerklæring for å få prøverør om man tar prøverør privat? Skal man få offentlig hjelp så må man nå fylle ut en egenerklæring som gjelder sykdom de siste 5 årene. Jeg har mottatt AAP i denne perioden og tror derfor ikke jeg får godkjent hjelp av det offentlige. Noen som vet hvor strenge de er på hvem som får prøverør og ikke? Anonymkode: d6984...b10
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Kriteriene for din evne til å oppdra barn skal være de samme privat og offentlig. Aap en periode utelukker jo absolutt ikke at du vil få innvilget ivf. Det spørs jo helt på årsaken. Poenget er å avdekke om det er medisinske årsaker til at du/Dere ikke er egnet til å oppdra barn/gjennomgå selve behandlingen. Anonymkode: 9e626...756 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg fylte ikke ut noen egenerklæring.. jeg måtte signere dornorsamtykke og kontrakt(kun økonomisk fokus på denne) samt levere politiattest. Legen var den som vurderte min omsorgsevne ( han krysset av god omsorgsevne i journalen...) Anonymkode: 35818...90b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fylte ikke ut noen egenerklæring.. jeg måtte signere dornorsamtykke og kontrakt(kun økonomisk fokus på denne) samt levere politiattest. Legen var den som vurderte min omsorgsevne ( han krysset av god omsorgsevne i journalen...) Anonymkode: 35818...90b Når gjennomgikk du prosessen da? Det offentlige fikk denne egenerklæringsgreia i juni i år... Dersom du fikk hjelp før juni så måtte du ikke fylt ut egenerklæring offentlig heller. Anonymkode: d6984...b10
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når gjennomgikk du prosessen da? Det offentlige fikk denne egenerklæringsgreia i juni i år... Dersom du fikk hjelp før juni så måtte du ikke fylt ut egenerklæring offentlig heller. Anonymkode: d6984...b10 Startet etter juni i år - privat. Anonymkode: 35818...90b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Startet etter juni i år - privat. Anonymkode: 35818...90b Tusen takk for svar! Hvilken klinikk? Anonymkode: d6984...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå