Gå til innhold

Clinique

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Skittlejente_*
Skrevet

Hei!

Bor fortiden i USA, og lurer paa de norske prisene paa Clinique varer i og med at jeg skal hjem snart og lurte paa om jeg maa hamstre for jeg drar hjem.

Er det noen som vet hvor mye diverse produkter koster eller en nettside hvor jeg kan finne prisene? (Clinique har desverre ikke egen norsk nettside, men er det noe kjopesentre eller sant noen vet om?)

Om ikke det lurer jeg paa hvor mye den saapebaren koster(ca 70 NOK her), ansiktsvannet (den storste flaska ca 135 NOK her), ansikstkremen (flaska paa str 125 ml, ca 150 NOK her), Superdefense (ca 250 NOK her) og eventuelle andre produkter om du kan noen i hodet:)

Takker for hjelp... Eller om noen i det hele tatt bare veit at det er svindyrt i norge i forhold til her :)

xx

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Vet ikke eksakte priser, men Clinique ligger i midtskiktet; billigere enn Chanel og dyrere enn L'Oreal. Mener at såpebaren koster ca kr 100. Du kan nok spare noen tiere her og der, men ikke de store summene.

Skrevet

Jeg kjøper de alltid i taxd free for der er de billigere enn her i Norgen. Men kjøpte en gang i Danmark og der var det samme priser.... Men husker ikke eksakt pris... sorry. Men er nok billigere i USA vil jeg tro!

Gjest Gjest
Skrevet

Okey...

Det hjalp vaffal litt:)

Takk skal dere ha:)

xx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...