AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Hei! Våknet i natt av noe som minnet om magesmerter jeg får i blant i forbindelse med mensen, spesielt første. Vil beskrive det som intense rivende smerter i livmorområdet. Er gravid 5+1 og ble livredd for spontanabort. Men har ikke blødd noe og smertene ga seg etter 10-15 minutter tror jeg. Har lest om ligamentsmerten, og lurer på om det kan være dette? Hadde også lignende sist jeg var gravid, da endte det opp med missed abortion. Er det flere som har opplevd lignende eller bør jeg kontakte lege? Anonymkode: 40a3c...405
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Spesielt første mensdagen skulle det stå. Anonymkode: 40a3c...405
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Legen kan ikke gjøre noe så tidlig. men har litt slikt selv, er 5+2, er normalt Anonymkode: cc1e0...b67
Lacy Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Så lenge du ikke har blødninger er det ingen grunn til å oppsøke lege 😊 ligamentsmerter føles helt likt menssmerter 😊 jeg ble ganske skremt av ligamentsmerter når jeg var gravid 😊 det går nok fint ❤️
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg har det på samme måte, uke 6 + 2. Blir også bekymret. Smertene er noe intens av og til, akkurat som ved veldige vonde menssmerter. Men som regel er det bare en lett murring nederst i magen. Anonymkode: 3a5f6...211
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg hadde slike smerter med andremann fra uke 4 til ca uke 12, tror jeg. Det kom brått og varte i flere minutter, halvtime kanskje til og med. Jeg klarte ikke å bevege meg på det verste og var helt fra meg. Jeg hadde også et par småblødninger. Det var ligamentsmerter! Helt ufarlig, men kjempevondt og akkurat lik menssmertene jeg har pleid å ha. Skjønner at du er bekymret, men jeg tenker at om det hadde vært SA, så ville det vært mer konstante smerter og du ville hatt blødning. Anonymkode: 6679f...2be
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 Tak for svar alle sammen. Da håper jeg at der er ufarlig🙂 Anonymkode: 40a3c...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå