AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Del Skrevet 20. oktober 2020 Når fikk dere ømme bryst, og i hvilken grad? Er det hele brystet som er ømt? Hørt om de som gjør vondt å pusse tenner, og de som knapt merker noe.. Anonymkode: b5855...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Del Skrevet 20. oktober 2020 Fikk ømme bryst mellom uke 4 og 5 tror jeg, blitt verre og verre, nå er det sånn at det gjør vondt å ligge på siden og sove.. Men så lenge jeg har bh på så går det helt fint å gjøre vanlige ting. Antar det snart blir bedre, er 12+3 idag 😊 Anonymkode: c45a5...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Del Skrevet 20. oktober 2020 Får alltid ømme brystvorter etter eggløsning. Ømheten var ikke noe annerledes, så at testen var positiv kom som en stor overraskelse. Nå er jeg litt over 8 uker, og hele puppen er øm (de har vokst MYE, så ikke så rart). Ikke verre enn at jeg tar av BH-en litt forsiktigere enn vanlig. Med de to første hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt, og da fikk jeg heller ikke ømme pupper etter eggløsning. Noe har tydeligvis forandret seg etter forrige graviditet 😊 Anonymkode: c7ad1...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 21. oktober 2020 #4 Del Skrevet 21. oktober 2020 Når jeg først oppdaget at jeg var gravid hadde jeg bare ømme brystvorter. Etter hvert gikk det over til hele brystet, og nå kan jeg knapt vært borti de (er i uke 9). Når jeg setter/reiser meg opp fra sengen om morgenen er det så vondt at det føles som at de skal løsne. Synes heller ikke de er blitt særlig mye større enda. Håper ikke dette varer hele svangerskapet for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Del Skrevet 21. oktober 2020 Hele brystene ble ømme rundt uke 6-7-8. Brystvortene ble i tillegg veldig utstikkende og sensitive, ubehagelig å dra sportsbh på seg. Anonymkode: 5b098...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå