AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Hei. Jeg ble satt tilbake på tul så mye at jeg fikk positiv test da jeg var 2+4 uker. Er ikke det umulig? Anonymkode: 2afc8...b92
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Er du helt sikker på når du hadde eggløsning? Anonymkode: 83c00...45c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Nei, men første dag i siste mens var 23.august, og positiv test 17.September. ts. Anonymkode: 2afc8...b92
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 El har nok vært på en annen dag enn forventet Anonymkode: 55dc0...3b7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men første dag i siste mens var 23.august, og positiv test 17.September. ts. Anonymkode: 2afc8...b92 Spørst jo på syklusen din, el og lutefasen. KG kan uansett ikke gi deg bedre svar en om du Googler hvor tidlig egget kan feste seg Anonymkode: 55dc0...3b7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørst jo på syklusen din, el og lutefasen. KG kan uansett ikke gi deg bedre svar en om du Googler hvor tidlig egget kan feste seg Anonymkode: 55dc0...3b7 Takk, ditt svar var svært nyttig! ts Anonymkode: 2afc8...b92
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 59 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men første dag i siste mens var 23.august, og positiv test 17.September. ts. Anonymkode: 2afc8...b92 Så du ble satt tilbake ca en uke? Det er vanlig med noen dagers avvik mellom UL-termin og menstermin. Eggløsning kan ha vært et par dager senere enn du tror, fosteret er såpass lite at små målefeil blir flere dager, og det kan være forskjeller tilsvarende et par dager fra foster til foster også. Om avviket var mye større enn ei uke er det et dårlig tegn, men om hjertet slo og alt ellers så normalt ut ville jeg slått meg til ro med det. Godt mulig du blir satt fram igjen et par dager ved en seinere ultralyd. Anonymkode: 719b4...40e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #8 Skrevet 20. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du ble satt tilbake ca en uke? Det er vanlig med noen dagers avvik mellom UL-termin og menstermin. Eggløsning kan ha vært et par dager senere enn du tror, fosteret er såpass lite at små målefeil blir flere dager, og det kan være forskjeller tilsvarende et par dager fra foster til foster også. Om avviket var mye større enn ei uke er det et dårlig tegn, men om hjertet slo og alt ellers så normalt ut ville jeg slått meg til ro med det. Godt mulig du blir satt fram igjen et par dager ved en seinere ultralyd. Anonymkode: 719b4...40e Ja, en uke og noen dager.. Alt var fint og vi fikk se at hjertet slo.. får bare vente å se da... ts. Anonymkode: 2afc8...b92
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Skrevet 20. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, en uke og noen dager.. Alt var fint og vi fikk se at hjertet slo.. får bare vente å se da... ts. Anonymkode: 2afc8...b92 Ja, er dessverre ikke noe annet å gjøre. Har opplevd det samme to ganger selv, den ene endte i spontanabort noen uker seinere og den andre gangen gikk det fint (og jeg ble satt fram igjen noen dager ved ultralyd i uke 12). Om du er engstelig kan du jo ta en ny ultralyd om noen uker. Anonymkode: 719b4...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå