Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 7 nå og det ser ut som menssmerter er noe som følger meg. Jeg trodde mensen var på vei på grunn av disse smertene. Jeg har ikke sett noe spor av blod. Men jeg begynner å bli bekymret da det ser ut som jeg hver dag og natt har smerter som kommer og går. I natt hadde jeg flere ganger såpass vondt at hadde jeg hatt mensen ville jeg tatt smertestillende. Forskjellen fra mensen og disse smertene er at de går fort over. Nå er det bare en murring nederst i magen. Er det noen som hadde/har det på samme måte? Er det en grunn til bekymring ? 

Anonymkode: 4a4ed...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt. Det er livmoren som jobber. 

Anonymkode: 8b07d...559

Skrevet

Hadde det masse hele første trimester. Flere ganger så vondt at jeg også ville tatt smertestillende om det var menstruasjon. 

Anonymkode: f4a1a...35c

Skrevet

Godt å høre at det er normalt. Begynte bare google og da fant jeg ut noe om svangerskap utenfor livmoren, men regner med det kanskje er en annen type smerte lokalisert på en side.. og kanskje blødninger i tillegg?  

Anonymkode: 4a4ed...7b4

Skrevet

Eg kjende ofte så sterke "mensmurringar" at eg trengde paracet for å kunne sove. Vakna fleire netter der eg tenkte "no har mens kome", men det var nok berre livmora som jobba :) 

Skrevet

Samme her, våknet av sterke smerter i livmora for to netter siden. Trodde jeg holdte på å miste, men ingen blod heldigvis. Leser at flere opplever dette, så er nok normalt. 

Anonymkode: b59b8...35b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...