AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg er i uke 7 nå og det ser ut som menssmerter er noe som følger meg. Jeg trodde mensen var på vei på grunn av disse smertene. Jeg har ikke sett noe spor av blod. Men jeg begynner å bli bekymret da det ser ut som jeg hver dag og natt har smerter som kommer og går. I natt hadde jeg flere ganger såpass vondt at hadde jeg hatt mensen ville jeg tatt smertestillende. Forskjellen fra mensen og disse smertene er at de går fort over. Nå er det bare en murring nederst i magen. Er det noen som hadde/har det på samme måte? Er det en grunn til bekymring ? Anonymkode: 4a4ed...7b4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Det er helt normalt. Det er livmoren som jobber. Anonymkode: 8b07d...559
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Hadde det masse hele første trimester. Flere ganger så vondt at jeg også ville tatt smertestillende om det var menstruasjon. Anonymkode: f4a1a...35c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Godt å høre at det er normalt. Begynte bare google og da fant jeg ut noe om svangerskap utenfor livmoren, men regner med det kanskje er en annen type smerte lokalisert på en side.. og kanskje blødninger i tillegg? Anonymkode: 4a4ed...7b4
RockyRose Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Eg kjende ofte så sterke "mensmurringar" at eg trengde paracet for å kunne sove. Vakna fleire netter der eg tenkte "no har mens kome", men det var nok berre livmora som jobba
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 Samme her, våknet av sterke smerter i livmora for to netter siden. Trodde jeg holdte på å miste, men ingen blod heldigvis. Leser at flere opplever dette, så er nok normalt. Anonymkode: b59b8...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå