Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennomgikk en utskrapning for en uke siden og etter det har jeg våknet hver natt kjenpesvett. Alt er gjennomvått! Noen som har opplevd det samme? Gikk det over? 

Anonymkode: 700d7...1fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde utskrapning i sommer. Merket ikke noe til det.

Anonymkode: 8678d...089

Skrevet

Etter fødsel vil du oppleve heftig nattesvette pga hormoner og alt væsken som har samlet seg opp iløpet svangerskapet... Hvor langt va du? 

Anonymkode: 65a3b...ec6

• Liker 1
Skrevet

Litt over 9 uker. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt over 9 uker. 

Åja, det va litt kort for at det er grunnen da. Mest sannsynlig er det nok hormonelt, be om legen kan måle hormon nivå og stoffskiftet som kan påvirkes av graviditet. 

Anonymkode: 65a3b...ec6

Skrevet

Skjedde meg etter medisnsk abort. Googla masse, og fant at det var normalt etter fødsel pga østrogennivået går kraftig ned, så tenkte det var derfor. Ga seg etter en ukes tid hos meg!

Anonymkode: dc8b5...3b0

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde meg etter medisnsk abort. Googla masse, og fant at det var normalt etter fødsel pga østrogennivået går kraftig ned, så tenkte det var derfor. Ga seg etter en ukes tid hos meg!

Anonymkode: dc8b5...3b0

Takk for svar. Vært hos lege og legen trodde at det kom av hormonforandringene, så jeg må bare ta en dag av gangen. Vært slik i 1 1/2 uke, så håper det snart gir seg. Eneste som jeg fikk opp da jeg googlet var kreft osv, så fant ikke ut av det selv. Men det høres logisk ut at det er pga østrogennivået som du sier. Det har vel rukket å stige mye når man har vært gravid i noen uker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...