Gå til innhold

Fanker han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid kjent godt når han kommer, siste gangene ikke kjent noe. Han sier han kommer, men jeg begynner å lure på om han bare later som. Vært sammen i mange år.

Anonymkode: 4526b...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn kan fake - akkurat som oss kvinner. Og de kan være mange grunner til å fake (ikke alle er dårlige forholdet).

Men, det kan også være at han kommer på en annen måte enn før.

Mitt råd er derfor å ikke lage en stor greie ut av dette. 

Skrevet

Menn kan fake ja, men det blir jo avslørende lite sæd som kommer ut... 

Skrevet

Jeg faker aldri. Jeg har avbrutt når jeg synes at det blir for ille.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å fake. Ja, man kan fake stønning og bevegelser, men den pulseringen man kjenner når det pumpes ut sæd er vel ikke mulig å fake. Og mangel på sæd er vel også en grei indikasjon (selv om jeg har hørt at det skal være mulig med orgasmer uten ejakulasjon, men det har jeg aldri erfart hos noen av mine partnere).

Anonymkode: a926e...f0e

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å fake. Ja, man kan fake stønning og bevegelser, men den pulseringen man kjenner når det pumpes ut sæd er vel ikke mulig å fake. Og mangel på sæd er vel også en grei indikasjon (selv om jeg har hørt at det skal være mulig med orgasmer uten ejakulasjon, men det har jeg aldri erfart hos noen av mine partnere).

Anonymkode: a926e...f0e

Følgende er ikke ment som en oppfordring:

Ta dama bakfra. Når du kjenner at orgasmen din nærmer seg sørger du for at lydene dine ligger *litt* i forkant av selve spruten. Så trekker du deg ut, lager passe orgasmelyder, lander litt spytt på ryggen til dama(uten spyttelyd). Når hun så snur seg for å spørre om det var godt, *da* slipper du ladningen, rett i ansiktet hennes. 😄

ORGASME SURPRISE!!

Skrevet
9 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Menn kan fake ja, men det blir jo avslørende lite sæd som kommer ut... 

Nettopp det og.

TS

Anonymkode: 4526b...336

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...