Gå til innhold

Ferska av barnet mens man har sex med FF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har opplevd det? Kommenteete barnet det etterpå? (ja, har fått meg nøkkel som passer til soveromsdøren etterpå 🤦‍♀️)

Anonymkode: 547ec...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars unge. Hva faen slags mor er du?

Anonymkode: b2346...17b

• Liker 27
Skrevet

Har du deg med en ff mens barnet er hjemme? 

Anonymkode: 7ab38...d63

• Liker 44
Skrevet (endret)

følger

Endret av Hjertedilla
  • Liker 2
Skrevet

TS. her: ja, på natten mens barnet sover, er det galt? Dette er en venn som barnet kjenner godt. Han reiser lenge før barnet våkner. Har ikke samboende foreldre sex mens barna sover?? 

Anonymkode: 547ec...f17

• Liker 34
Skrevet

Herregud. Drit i de som svarer så frekt. Du har da all rett som mor til å kose deg du også ,uhell skjer. 

kommer jo an på barnet? Alder feks 

Skrevet

Jeg lurer mer på hva slags mor du er - hvis største frykt er om barnet kommenterer det etterpå?

Kanskje, kanskje ikke. Det kan likevel ha vært alt fra litt, til særdeles ubehagelig for barnet å se mammaen sin i denne posisjon med en mann. 

Så syntes du har et ansvar om å forklare barnet hva som foregikk, ikke la det være opp til barnet å ta det opp.

• Liker 11
Skrevet

Nei.... man inviterer ikke FF med barn i huset. Hvorfor ? Nettopp da barnet kan våkne. Kan være skummel opplevelse at det plutselig er fremmed i huset midt på natta. Hos mamma som er den trygge basen. 

Anonymkode: c344f...c71

• Liker 17
Skrevet

Hvis det er en gutt du har, så vil han nok huske hendelsen godt

Anonymkode: e8297...6a9

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.... man inviterer ikke FF med barn i huset. Hvorfor ? Nettopp da barnet kan våkne. Kan være skummel opplevelse at det plutselig er fremmed i huset midt på natta. Hos mamma som er den trygge basen. 

Hvis man er alenemor så må man jo nesten ha sex med barna i huset hvis ikke du mener at man skal leve i sølibat i 18 år.

Anonymkode: 375e1...80f

• Liker 28
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis man er alenemor så må man jo nesten ha sex med barna i huset hvis ikke du mener at man skal leve i sølibat i 18 år.

Da finner du deg en mann og ikke ff eller skaffer barnevakt

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vært alenemor i mange år, går fint an å ha barnevakt og besøke en god venn. En trenger ikke å legge seg så lavt å forstyrre hus freden. 

• Liker 11
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Stakkars unge. Hva faen slags mor er du?

Og du selv er et hedersmenneske, ser vi.

Anonymkode: 76493...f41

• Liker 17
Skrevet

Alt dette snakket om at samfunnet er gjennomseksualisert er jo bare tøv. Majoriteten her inne er livredde for sex og vil heller at barna skal gå inn på et øksedrap enn at mor har sex med kompisen sin. Blir helt sjokkert over hvor ille dere synes dette er. Dere må virkelig lære dere å puste med magen.

TS, dette er pinlig for begge akkurat nå, men det får over. Vi må nesten vite alder for å si noe om hvordan, men å snakke om det er aldri feil.

Anonymkode: 76493...f41

• Liker 29
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært alenemor i mange år, går fint an å ha barnevakt og besøke en god venn. En trenger ikke å legge seg så lavt å forstyrre hus freden. 

Ikke alle har noen som kan være barnevakt.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da finner du deg en mann og ikke ff eller skaffer barnevakt

Hvordan skulle det være noen forskjell for barnet på om det er en ff eller en kjæreste? Evt, hvor lenge skal man ha vært samboere før det er akseptabelt å ha sex i sitt eget hjem mens barnet sovet?

• Liker 18
Skrevet

Må si jeg er lettere overrasket over hvor mange som kommer med pekefingeren her. Tydelig at det å være singel alenemor ikke er erfart .. 

Fint at dere har så lett for å skaffe barnevakt da,og komme med nedlatende ord. 

Skrevet

du må sakke med barnet ditt og betrygge situasjonen. såpass skjønner d vel?

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, Rosatoast skrev:

du må sakke med barnet ditt og betrygge situasjonen. såpass skjønner d vel?

Kommer an på alderen. Opplevelsen kan ha vært skummelt eller bare pinlig for barnet. 

Anonymkode: 95c88...a6d

• Liker 1
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnevakt??? Forskjell på kjæreste og FF.

Anonymkode: 7ec90...d7e

• Liker 5
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på alderen. Opplevelsen kan ha vært skummelt eller bare pinlig for barnet. 

Anonymkode: 95c88...a6d

Det er skummelt uansett alder

Når jeg var 9-10 år så jeg mamma ha sex med en mann, jeg ble traumatisert og sliter fortsatt med ettervirkniinger. 

Når jeg var 12 år hørte jeg mamma ha sex, og rundt samme alder hørte jeg pappa ha sex. Så har vært utsatt et par ganger for dette, og kan med sikkerhet si at det er skummelg og ubehagelig uansett. Og jeg kunne ønske moren min betrygget situasjonen, så jeg ikke satt å var redd og traumatisert ALENE.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...