AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Del Skrevet 20. oktober 2020 Er det ikke noe spesiell sprit man bruker når man skal desinfisere ting som kameraer og datamaskiner osv? Noen som vet hva det er? Anonymkode: 01d6f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Del Skrevet 20. oktober 2020 Ingen som vet? Anonymkode: 01d6f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 21. oktober 2020 #3 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg kjøpte min flaske på kjell & company, men ser ikke ut som de har dette lenger EDIT: hva er det du egentlig skal bruke det på? Jeg trodde du mente komponentene inne i maskinen. Om du mener tastatur f.eks, hva som helst funker greit vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #4 Del Skrevet 21. oktober 2020 Ja, og på dyre kameraer og sånne ting. Vet vi har hatt noe spesiell sprit på jobben for elektronikk, men husker ikke hva det var. Anonymkode: 01d6f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #5 Del Skrevet 21. oktober 2020 Tror jeg har lest at man skal unngå alt som inneholder alkohol på skjermer (mobil, PC, TV). Kanskje det samme gjelder kameralinser. Anonymkode: 94e7f...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #6 Del Skrevet 22. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg har lest at man skal unngå alt som inneholder alkohol på skjermer (mobil, PC, TV). Kanskje det samme gjelder kameralinser. Anonymkode: 94e7f...79d Jeg veit det er noe spesielt man bruker til kameraer og sånt men det er ikke vanlig sprit. Anonymkode: 01d6f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 22. oktober 2020 #7 Del Skrevet 22. oktober 2020 Heptan kan du bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 22. oktober 2020 #8 Del Skrevet 22. oktober 2020 Isoprpanol er fint å bruke på elektronikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Del Skrevet 22. oktober 2020 14 timer siden, calavi skrev: Isoprpanol er fint å bruke på elektronikk Takk! skal sjekke det ut. Anonymkode: 01d6f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #10 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ok for de spesielt interesserte som følger denne tråden: Blåsprit var det jeg var ute etter. Jeg så en video fra TV skolen i Lillehammer. De vasker kameraene med blåsprit, og annet teknisk utstyr med spesial antibac servietter for at ting ikke skal blir ødelagt. 👍 Anonymkode: 01d6f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #11 Del Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok for de spesielt interesserte som følger denne tråden: Blåsprit var det jeg var ute etter. Jeg så en video fra TV skolen i Lillehammer. De vasker kameraene med blåsprit, og annet teknisk utstyr med spesial antibac servietter for at ting ikke skal blir ødelagt. 👍 Anonymkode: 01d6f...1d2 Eller blårens heter det. Anonymkode: 01d6f...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå