Karve Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Hjelp! Jeg prøver å finne den perfekte veske, men sliter veldig. Har dere noen tips til vesker som kan oppfylle kravene mine? Svart. Skinn eller stoff. Enkel. Ikke for stor, men heller ikke for liten. Jeg trenger plass til lommebok, en liten toalettmappe, to brilleetuier, en bok, vannflaske og ekstra plass til noen småting til. Skulderstropp er det viktigste - sånne håndstropper driter jeg i. Liker å kunne bytte ut skulderstroppen, men det er ikke et krav at skulderstroppen er avtagbar (i verste fall klipper jeg den av og klipser på en annen).
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Jeg synes Kipling har mange fine og praktiske vesker til hverdagsbruk. De er lette, har flere praktiske rom og de har mange modeller med regulerbar skulderstropp. Dette er den modellen jeg har, og som jeg er strålende fornøyd med. Den finnes i en større variant også, men denne rommer utrolig mye. Den heter Gabbi S og finnes i en større utgave også, men da heter den bare Gabbi: https://bag.no/gabbiblack Anonymkode: ecf5c...2c5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Av mine er den som innfrir alle kravene dine Givenchy Antigona shoulder bag. Jeg har normal størrelse (også plass til laptop) men vet den finnes i en størrelse som er perfekt i forhold til det du beskriver. Anonymkode: 3edc1...cf1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Hippi grace Lille Amsterdam eller Moo Carrier Sister. Anonymkode: feaf9...15a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Av mine er den som innfrir alle kravene dine Givenchy Antigona shoulder bag. Jeg har normal størrelse (også plass til laptop) men vet den finnes i en størrelse som er perfekt i forhold til det du beskriver. Anonymkode: 3edc1...cf1 Jeg skulle også nevne denne, perfekt veske til det meste. Passer de fleste antrekk. Jeg har small, men den er stor nok til alt TS nevner og mer. Anonymkode: 14edb...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå