AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Gjør dere det kun for dama sin del eller syns dere det er spennende selv? Har selv brukt det for spenningens skyld og for å gi dama en bedre opplevelse. Hun får mere stimulering av g pungtet med en tykkere sleeve på og jeg får også orgasme med den på. Er også spennende å fylle henne helt opp. Har ingen liten penis 19 cm og 14 cm i omkrets, men spenningen å fylle skikkelig opp er tennende. Er det noen damer som har erfaringer og syns dere det er spennende med forandring? Anonymkode: 461ea...599
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Skrevet 20. oktober 2020 Snakk med dama di, du, ikke kåt deg opp på KG. Anonymkode: 911b0...20d 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Skrevet 20. oktober 2020 Vi har sleeves kun fordi det er moro å varierer litt Anonymkode: 1a6bc...e93 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør dere det kun for dama sin del eller syns dere det er spennende selv? Har selv brukt det for spenningens skyld og for å gi dama en bedre opplevelse. Hun får mere stimulering av g pungtet med en tykkere sleeve på og jeg får også orgasme med den på. Er også spennende å fylle henne helt opp. Har ingen liten penis 19 cm og 14 cm i omkrets, men spenningen å fylle skikkelig opp er tennende. Er det noen damer som har erfaringer og syns dere det er spennende med forandring? Anonymkode: 461ea...599 Hvordan kan hun ikke bli fylt skikkelig opp av 19 cm lang og 14 cm omkrets? Anonymkode: d6e97...7d8 8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan hun ikke bli fylt skikkelig opp av 19 cm lang og 14 cm omkrets? Anonymkode: d6e97...7d8 Ja det lurer jeg på og.. Anonymkode: d769c...852 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan hun ikke bli fylt skikkelig opp av 19 cm lang og 14 cm omkrets? Anonymkode: d6e97...7d8 Fordi hun tennes av fisting og store leketøy, så vi gjør dette som ekstra krydder i hverdagen. Anonymkode: 461ea...599 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Gjør dere det kun for dama sin del eller syns dere det er spennende selv? Har selv brukt det for spenningens skyld og for å gi dama en bedre opplevelse. Hun får mere stimulering av g pungtet med en tykkere sleeve på og jeg får også orgasme med den på. Er også spennende å fylle henne helt opp. Har ingen liten penis 19 cm og 14 cm i omkrets, men spenningen å fylle skikkelig opp er tennende. Er det noen damer som har erfaringer og syns dere det er spennende med forandring? Anonymkode: 461ea...599 Dame her. Prøvd det en gang. Synes det var veldig deilig...litt fordi det var "godtvondt" initielt... noe som jeg tenner på. Anonymkode: 6b981...811 2
Gjest Alterego666 Skrevet 20. oktober 2020 #8 Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du går ta henne med på Bjerke. Der finnes det vel store nok....... Anonymkode: 6ae00...1fe Finner du glede i å skrive slikt?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Skrevet 20. oktober 2020 Vi bruker sleeve en gang i blant. Det er alltid jeg (mannen) som tar initiativ til det. Jeg tenner på å se henne bli fylt opp av en stor "pikk". Hun liker det også, men hun kunne like gjerne hatt sex uten sleeve. En annen viktig grunn til at jeg liker det er at jeg kan holde ut mye lenger uten å komme. Jeg sliter litt med for tidlig utløsning. Da er det deilig å av og til kunne holde på lenge uten å være redd for å komme for tidlig. Anonymkode: 63563...076 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #11 Skrevet 20. oktober 2020 2 minutter siden, Badbunny skrev: Hva i alle dager er en sleeve til penis? Det er hul "dildo" som man trer utenpå penis. F.eks. denne: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/perfect-penisforlenger-2-inch/ Anonymkode: 63563...076
Milky Skrevet 20. oktober 2020 #12 Skrevet 20. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er hul "dildo" som man trer utenpå penis. F.eks. denne: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/perfect-penisforlenger-2-inch/ Anonymkode: 63563...076 😯 visste ikke at det var en greie engang.. er dette i det hele tatt behagelig for mannen? Er det faktisk mange som bruker dette eller er det laget for folk med liten penis eller ikke så trang vagina?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #13 Skrevet 20. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dame her. Prøvd det en gang. Synes det var veldig deilig...litt fordi det var "godtvondt" initielt... noe som jeg tenner på. Anonymkode: 6b981...811 Takk for svar. Noen grunn til at dere bare brukte den en gang og ikke flere? Hvem tok intiativ til å prøve det? Vi bruker det kanskje hver 3/4 gang vi har sex. Hun liker den spenningen det gir i å prøve noe nytt og får deilig orgasme av det. De gangene vi bruker det setter vi av litt ekstra tid med langt forspill slik at hun er veldig våt før vi bruker sleeve. Omkretsen min øker fra 14 cm til ca 19 cm så blir rimelig stor forskjell kan du si.😅 Anonymkode: 461ea...599
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #14 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, Badbunny skrev: 😯 visste ikke at det var en greie engang.. er dette i det hele tatt behagelig for mannen? Er det faktisk mange som bruker dette eller er det laget for folk med liten penis eller ikke så trang vagina? Det er mange som bruker det både de med stor penis, normal eller liten. For min del er det mye mere behagelig og mykere enn å bruke kondom. Den føles ikke ubehagelig å ha på siden den er veldig myk inni. Bruker litt lengre tid på å komme, noe som er en bonus hvis man vil holde ut lengre. Gjør det lettere for henne å komme siden man slipper å måtte ta pauser for å ikke få orgasme og gir mye trykk mot g- pungtet. Den vil likssom stimulere g-pungtet i alle stillinger pga tykkelsen vil alltid legge press på g- pungtet. Anonymkode: 461ea...599 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #15 Skrevet 20. oktober 2020 Har ingen ting med evt liten penis eller evt vid vagina å gjøre! Har med å gjøre at variasjon er deilig og spennende. En fyr tok det på seg en gang jeg var med han hjem, jeg ble veldig overraska, for jeg hadde heller ikke hørt om det før. Men vi likte det godt begge to! Og det var spennende å kjenne på det godvonde. Har hørt om andre som bruker det i rollespill meg partner også, typ, rørleggeren overasker husmoren-lek. Anonymkode: 911b0...20d 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #16 Skrevet 20. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi bruker sleeve en gang i blant. Det er alltid jeg (mannen) som tar initiativ til det. Jeg tenner på å se henne bli fylt opp av en stor "pikk". Hun liker det også, men hun kunne like gjerne hatt sex uten sleeve. En annen viktig grunn til at jeg liker det er at jeg kan holde ut mye lenger uten å komme. Jeg sliter litt med for tidlig utløsning. Da er det deilig å av og til kunne holde på lenge uten å være redd for å komme for tidlig. Anonymkode: 63563...076 Samme erfaring her. Holder også ut lengre og merker at hun blir ekstra kåt og våt når vi leker med den. Anonymkode: 461ea...599
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #17 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ingen ting med evt liten penis eller evt vid vagina å gjøre! Har med å gjøre at variasjon er deilig og spennende. En fyr tok det på seg en gang jeg var med han hjem, jeg ble veldig overraska, for jeg hadde heller ikke hørt om det før. Men vi likte det godt begge to! Og det var spennende å kjenne på det godvonde. Har hørt om andre som bruker det i rollespill meg partner også, typ, rørleggeren overasker husmoren-lek. Anonymkode: 911b0...20d Nei er dette som folk missforstår. Er ikke pga liten penis men gøy å leke rollespill og få litt spenning inn i hverdagen. Vil jo såklart hjelpe om mannen har liten penis også, men er jo ikke det som er greia. Vi pleier å leke mye rollespill og vi "leker" at hun har sex med en ny mann (foreksempel den kjekke brannmannen, legen, håndtverkeren osv osv). Bare fantasien som setter grenser.😅 I fantasien alt lov.🙂 Så kult at han tok initativ til dette. Var det første gang dere møttes? Hvordan reagerte du da han tok det opp? Kult at du har en open minded personlighet. En liten fordel for noen kan jo også være hvis de ikke vil at mannen spruter inni hver gang man har sex, men heller kommer inni sleeven. Eventuelt kan man ta den av helt til slutt å sprute inni dama da for de som liker det. Anonymkode: 461ea...599
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #18 Skrevet 20. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør dere det kun for dama sin del eller syns dere det er spennende selv? Har selv brukt det for spenningens skyld og for å gi dama en bedre opplevelse. Hun får mere stimulering av g pungtet med en tykkere sleeve på og jeg får også orgasme med den på. Er også spennende å fylle henne helt opp. Har ingen liten penis 19 cm og 14 cm i omkrets, men spenningen å fylle skikkelig opp er tennende. Er det noen damer som har erfaringer og syns dere det er spennende med forandring? Anonymkode: 461ea...599 Hvorfor vet alle menn på kg omkrets og lengde??? Anonymkode: a264e...51c 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #19 Skrevet 20. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor vet alle menn på kg omkrets og lengde??? Anonymkode: a264e...51c Fordi alle en eller annen gang har målt penisen en eller annen gang. Gjorde det når jeg var 18-19 år av nyskjerrighet. Eller mente du på sleeven? Det står beskrevet på alle sleeves både innvendig/utvendig lengde/omkrets sånn at man kjøper en med riktige mål som passer penis best mulig. Noen forstørrer bare i tykkelse mens noen både øker lengde og omkrets. Mye utvalg. Har en del på kondomeriet.no og sinful.no, men de selges egentlig på alle nettbutikker som selger sexleketøy. Anonymkode: 461ea...599
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #20 Skrevet 20. oktober 2020 men jeg skjønner liksom ikke hvordan det er mulig? Hadde mannen satt på et ekstra lag med penis hadde den ikke gått inn og sikkert gjort vondt. Hvor tykk er denne tingen? Anonymkode: e6fee...b28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå