AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg nekter å stå og steke burgere og servere sultne kunder som ikke orker å lage seg mat hjemme. Orker heller ikke å stå i en butikkasse på utstilling og gjøre monotont arbeid eller å fylle varer i hyllene og gå med en teit uniform. Hater å hele tiden måtte forholde meg til andre mennesker og stå og smile falskt til frekke kunder som skal kommandere meg rundt i butikken eller si «en stor cola takk, og en mcburger.» Det skjer ikke at noen får meg bak disken på mcdonalds eller i kassen på Rema, de må i så fall slå meg med stokk og dra meg ut av huset og inn i butikken. Kundeservice er ikke noe for meg, jeg vil ha kontorjobb eller jobbe i skogen med ikke så mange mennesker i nærheten. Trygd er bedre enn butikkjobb. NAV krever at jeg sender søknad til disse ekle jobbene, heldigvis har jeg ikke fått svar fra noen av dem, de har visst flere hundre søkere, så foreløpig har jeg gått klar. hvis jeg faktisk må ut i disse jobbene, forventer jeg raskt å få sparken. Ikke faen om jeg skal servere andre mat og måtte forholde meg til mennesker hele tiden. Får håpe disse drittjobbene snart blir automatisert, slik at ikke folk må jages inn i dem. Anonymkode: 252f2...e9c 3
Populært innlegg Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 19. oktober 2020 Ja folk som ikke har arbeidsmoral eller ære føler det slik. 99
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Så bra, det er faktisk langt mer miljøvennlig å gå på trygd, enn å bidra til mer konsum. Støtter deg TS Anonymkode: 5a7a9...cc1 4
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra, det er faktisk langt mer miljøvennlig å gå på trygd, enn å bidra til mer konsum. Støtter deg TS Anonymkode: 5a7a9...cc1 🙄 17
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #5 Skrevet 19. oktober 2020 En large bigmac takk, uten ost på burgern. Jordbær milkshake som drikke. Takk, TS. Anonymkode: da13c...609 18
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #6 Skrevet 19. oktober 2020 Jeg har jobbet både på McDonald's og Rema1000 som tenåring, fine jobber begge deler. Savner tidvis de jobbene med mindre ansvar og mer avslappet arbeidsmiljø nå som jeg har en mastergrad i IT og har jobbet med det i 4 år. Ville aldri gått på trygd så lenge jeg var arbeidsfør. Anonymkode: 74708...8f6 38
Tanuki Skrevet 19. oktober 2020 #7 Skrevet 19. oktober 2020 Hæ, butikkjobber er jo en drøm i forhold til å jobbe på sykehjem og den slags. 22
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #8 Skrevet 19. oktober 2020 Og da får du uansett ikke de beste jobben. Veien ditt er bygd på god arbeidsmoral og erfaringer. Anonymkode: fab8b...2b2 13
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2020 #9 Skrevet 19. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og da får du uansett ikke de beste jobben. Veien ditt er bygd på god arbeidsmoral og erfaringer. Anonymkode: fab8b...2b2 Med store hull i CVen er nok sjansene minimale. Arbeidsgiverne er ikke akkurat over seg av begeistring for folk som foretrekker å snylte fremfor å jobbe. 14
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #10 Skrevet 19. oktober 2020 Du får skaffe deg en utdanning og slutte å sutre. Anonymkode: ffbbc...676 15
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #11 Skrevet 19. oktober 2020 4 minutter siden, Apocalypte skrev: Med store hull i CVen er nok sjansene minimale. Arbeidsgiverne er ikke akkurat over seg av begeistring for folk som foretrekker å snylte fremfor å jobbe. Nettopp det som er poenget.. Anonymkode: fab8b...2b2 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #12 Skrevet 19. oktober 2020 Som kunde, så foretrekker jeg heller god service fra stolte og motiverte arbeidere - kontra dårlig service fra folk som absolutt ikke vil jobbe med yrket sitt. Så for min del - både som kunde og skattebetaler, så skal de som absolutt vil gå på trygd, få gå på trygd. Det å ha folk som 100% mistrives med jobben, og bare ser på den som et ork, er med på å synke arbeidsplassen. Anonymkode: 9c846...7bc 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #13 Skrevet 19. oktober 2020 Du handler kanskje ikke på butikker selv, eller kjøper mat på Mc Donald siden du synes det er så lavmål å jobbe på sånne steder. Men du kommer ikke langt her i verden uten utdanning, har lav arbeidsmoral og er nedsettende til viktige yrker. Å latskap gir ikke rett til å leve på trygd for evig. Anonymkode: 2e85e...e9f 13
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #14 Skrevet 20. oktober 2020 54 minutter siden, Apocalypte skrev: Med store hull i CVen er nok sjansene minimale. Arbeidsgiverne er ikke akkurat over seg av begeistring for folk som foretrekker å snylte fremfor å jobbe. Det er man som snylter, glad for. Da får man heller ikke de jobbene en helst ikke vil ha. Anonymkode: ebe74...94b
Dankert Skrevet 20. oktober 2020 #15 Skrevet 20. oktober 2020 Det var dagens "la oss snakke dritt om alle snyltere og latsabber som går på NAV"-tråd. Og sånn går no dagan. 7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #16 Skrevet 20. oktober 2020 Akkurat nå, Dankert skrev: Det var dagens "la oss snakke dritt om alle snyltere og latsabber som går på NAV"-tråd. Og sånn går no dagan. Av en som snakker dritt om seg selv da, eller? Anonymkode: ebe74...94b 3
Dankert Skrevet 20. oktober 2020 #17 Skrevet 20. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Av en som snakker dritt om seg selv da, eller? Anonymkode: ebe74...94b Jeg tenker vi snakker om en konstruert problemstilling for å lage kvælm. 13
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #18 Skrevet 20. oktober 2020 Har jobbet på Burger King i mine yngre dager. Uten tvil en drittjobb som arbeidstilsynet bør se nærmere på, men hadde nok ikke foretrukket trygd. Forventer du virkelig noe «bedre»? Anonymkode: acb2d...242
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #19 Skrevet 20. oktober 2020 Akkurat nå, Dankert skrev: Jeg tenker vi snakker om en konstruert problemstilling for å lage kvælm. Tjah, mulig ikke. Jeg kan kjenne meg igjen i HI. Anonymkode: ebe74...94b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #20 Skrevet 20. oktober 2020 Kan bare si at folk med din arbeidsmoral heller ikke hadde overlevd i en slik jobb særlig lenge. Vi kan ikke ha late folk ansatt. Hilsen skiftleder i McDonald's Anonymkode: b3d11...d40 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå