AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Del Skrevet 19. oktober 2020 Kom borti ledningen mens airpodsene ladet, hele etuiet falt på gulvet og airpodsene falt ut. Ser dagen etter at den ene airpoden har fått 2-3 små bulker på høyttaleren(?) bak. Er det mulig å fikse? Og kan det ha noe virkning for fremtidig bruk? Altså at indre skader kan forekomme raskere? Er bare så jævlig kjipt siden jeg kjøpte den for to måneder siden. Anonymkode: eba3a...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h.2327 Skrevet 19. oktober 2020 #2 Del Skrevet 19. oktober 2020 Du får kjøpt ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Del Skrevet 20. oktober 2020 8 timer siden, h.2327 skrev: Du får kjøpt ny Kommer ikke til å kjøpe ny før disse er ødelagte😬 Anonymkode: eba3a...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Del Skrevet 20. oktober 2020 De tåler mye. Mine har gått i bakken masse ganger. Det eneste som har skjedd er noen hakk slik som på bildet ditt. virker like bra. Anonymkode: 0bff1...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Del Skrevet 20. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: De tåler mye. Mine har gått i bakken masse ganger. Det eneste som har skjedd er noen hakk slik som på bildet ditt. virker like bra. Anonymkode: 0bff1...e62 Det var godt å høre! Anonymkode: eba3a...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h.2327 Skrevet 20. oktober 2020 #6 Del Skrevet 20. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer ikke til å kjøpe ny før disse er ødelagte😬 Anonymkode: eba3a...48e Tenkte mer visst den ene er ødelagt, får du kjøpt de en og en😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå