omarel Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Hvor mye av tiden din gir du til dine foreldre, og hvor mye skulle du ønske å gi etter å ha sett denne videoen? Endret 19. oktober 2020 av omarel
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 12 minutter siden, omarel skrev: Hvor mye av tiden din gir du til dine foreldre, og hvor mye skulle du ønske å gi etter å ha sett denne videoen? Virket litt som en propagandavideo. Vi er jo uansett glade i våre foreldre. Om vi er muslimske eller annet. Synes denne videoen var litt nifs og litt truende? Vet ikke hvorfor, men synes liksom videoen skulle vise hva foreldre ofrer for barn, at barn skal føle en slags andektighet? Anonymkode: 21e6c...445 5
omarel Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Virket litt som en propagandavideo. Vi er jo uansett glade i våre foreldre. Om vi er muslimske eller annet. Synes denne videoen var litt nifs og litt truende? Vet ikke hvorfor, men synes liksom videoen skulle vise hva foreldre ofrer for barn, at barn skal føle en slags andektighet? Anonymkode: 21e6c...445 Jeg forstår det slik at den taler til de som ikke verdsetter sine foreldre og at det er urett ovenfor dem.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 Faren min tok selvmord da jeg var 7 år. Anonymkode: 0a023...90e
omarel Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faren min tok selvmord da jeg var 7 år. Anonymkode: 0a023...90e Har ikke ord, annet enn at det må være hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå