AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #1 Skrevet 19. oktober 2020 Vi er i midten av tjue åra. Jeg føler meg litt fortapt akkurat nå. Har vært sammen med en fyr av og på i noen år nå. Vi elsker hverandre men familien ser alltid ut til å komme i veien slik at det blir slutt, altså han sin familie. Han er den minste gutten i fanilien og mammas god gutt, veldig mamma dalt og til tider føles det ut som jeg er sammen med en tenåring. familien hans liker meg ikke som følge av at de har et negativt inntrykk av meg, da han har gått med alt av negativitet til dem når vi har hatt krangler før og gjort med til den store stygge ulven. Moren vil rett og slett ikke at vi skal møtes. han bor fortsatt hjemme, jeg bor alene. i dag kom det frem at hun fikk vite at han møter meg. Dette likte hun ikke og han sa farvel til meg gjorde det slutt da det ble bråk hjemme. Han angret så på det noen timer senere. Sa han ikke vet hva han skal velge. Han sier han elsker meg og vil være med meg, men han vil også gjøre moren hans tilfreds(sier han alltid vil gjøre andre tilfreds først og ikke tenker på seg selv) Han har alltid hørt på moren sin og dette var grunnen forrige gang til at det ble slutt. Da var det slutt i et år, han kontaktet meg hver måned uansett for å sende brev om at han angret og hab elsket meg. Så etter et år fra hverandre bestemte jeg meg for å gi han en sjanse, tenkte han hadde blitt mer moden nå🥺 nå igjen står vi i samma situasjonen. Når det hadde lagt seg litt i dag etter alt sa han at han ville valgt meg likevel og Han skal si det til moren sin i morgen. Jeg er redd det skal bli et stort rabalder ut av det og at jeg etterhvert får en melding som alle andre ganger «nei jeg kan ikke velge deg likevel dette er farvel 😢jeg håper du blir lykkelig » osv. jeg sitter her med den værste usikkerheten og vondheten. Jeg får ikke sove fordi jeg bare gruer meg. Tanken på å ikke se han mer. Tanken på han med en annen osv etter at jeg har investert så mye den siste tiden knuser meg. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: bac28...fe9
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #2 Skrevet 19. oktober 2020 Vet du, her tror jeg du må sette ned foten. Han er kuet av sin mor og dette blir nok ikke bedre om dere noen sinne skulle finne på å stifte familie. Du har funnet deg en god gammeldags tøffelgutt som ikke står opp for seg selv fordi mamma veit best. Anonymkode: 90d75...6b9 22
Juniper Skrevet 19. oktober 2020 #3 Skrevet 19. oktober 2020 Det du skal gjøre er å blokkere han så du greier å komme deg videre. Forholdet vil aldri fungere så lenge han er så opptatt av å please moren sin og ikke våger eller vil stå på egne bein. Kom deg videre! Ikke la han holde deg lunken. 14
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #4 Skrevet 20. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er i midten av tjue åra. Jeg føler meg litt fortapt akkurat nå. Har vært sammen med en fyr av og på i noen år nå. Vi elsker hverandre men familien ser alltid ut til å komme i veien slik at det blir slutt, altså han sin familie. Han er den minste gutten i fanilien og mammas god gutt, veldig mamma dalt og til tider føles det ut som jeg er sammen med en tenåring. familien hans liker meg ikke som følge av at de har et negativt inntrykk av meg, da han har gått med alt av negativitet til dem når vi har hatt krangler før og gjort med til den store stygge ulven. Moren vil rett og slett ikke at vi skal møtes. han bor fortsatt hjemme, jeg bor alene. i dag kom det frem at hun fikk vite at han møter meg. Dette likte hun ikke og han sa farvel til meg gjorde det slutt da det ble bråk hjemme. Han angret så på det noen timer senere. Sa han ikke vet hva han skal velge. Han sier han elsker meg og vil være med meg, men han vil også gjøre moren hans tilfreds(sier han alltid vil gjøre andre tilfreds først og ikke tenker på seg selv) Han har alltid hørt på moren sin og dette var grunnen forrige gang til at det ble slutt. Da var det slutt i et år, han kontaktet meg hver måned uansett for å sende brev om at han angret og hab elsket meg. Så etter et år fra hverandre bestemte jeg meg for å gi han en sjanse, tenkte han hadde blitt mer moden nå🥺 nå igjen står vi i samma situasjonen. Når det hadde lagt seg litt i dag etter alt sa han at han ville valgt meg likevel og Han skal si det til moren sin i morgen. Jeg er redd det skal bli et stort rabalder ut av det og at jeg etterhvert får en melding som alle andre ganger «nei jeg kan ikke velge deg likevel dette er farvel 😢jeg håper du blir lykkelig » osv. jeg sitter her med den værste usikkerheten og vondheten. Jeg får ikke sove fordi jeg bare gruer meg. Tanken på å ikke se han mer. Tanken på han med en annen osv etter at jeg har investert så mye den siste tiden knuser meg. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: bac28...fe9 Hva faen skal du med en guttunge?? Finn deg en MANN!!!! Jeg hadde vært så FLAU av å være sammen med en så tafatt , veik gutt! TS, på tide å se etter ekte mannfolk på gata ! Anonymkode: 1ad82...7c9 8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #5 Skrevet 20. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen skal du med en guttunge?? Finn deg en MANN!!!! Jeg hadde vært så FLAU av å være sammen med en så tafatt , veik gutt! TS, på tide å se etter ekte mannfolk på gata ! Anonymkode: 1ad82...7c9 Ja, finn deg en snill mann i stedet Ts. En som er snill med seg selv også. Anonymkode: ce673...cb5 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Skrevet 20. oktober 2020 Orker du dette? Nå bor dere ikke sammen en gang. Se for deg fremtiden med denne familie, og drama når det gjelder ferieturer, huskjøp, bilkjøp. Og ikke minst barn. Han kommer aldri til å velge dem bort, så dette vil fortsette. Jeg hadde løpt. Anonymkode: 3e0e8...455 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #7 Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Orker du dette? Nå bor dere ikke sammen en gang. Se for deg fremtiden med denne familie, og drama når det gjelder ferieturer, huskjøp, bilkjøp. Og ikke minst barn. Han kommer aldri til å velge dem bort, så dette vil fortsette. Jeg hadde løpt. Anonymkode: 3e0e8...455 Om jeg orker? Jeg er på nippet til å si nei og bare gå for godt. Det har vært sånn her lenge og han lover ditten og datten. problemet er at følelsene mine går dypt for denne fyren, og jeg synes det er vanskelig å gå å tenke hva/hvis. Jeg vet at følelser ikke alltid er rasjonelle og det kan gjøre en ganske blind. når vi har det bra har ting vært perfekt mellom oss, men ja det er helt utrolig vanskelig å konstant føle at man er andre valget og føle på den utryggheten hele tiden. Jeg kunne ønske han bare kunne modnes og innse hva han faktisk mister for å gjøre moren si tilfreds hilsen en utmattet Ts med lite søvn i natt 😔 Anonymkode: bac28...fe9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #8 Skrevet 20. oktober 2020 Han må flytte for seg sjøl og sette foten ned for mora si, om dere skal være sammen. Anonymkode: 1fa4e...dfb 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Skrevet 20. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Om jeg orker? Jeg er på nippet til å si nei og bare gå for godt. Det har vært sånn her lenge og han lover ditten og datten. problemet er at følelsene mine går dypt for denne fyren, og jeg synes det er vanskelig å gå å tenke hva/hvis. Jeg vet at følelser ikke alltid er rasjonelle og det kan gjøre en ganske blind. når vi har det bra har ting vært perfekt mellom oss, men ja det er helt utrolig vanskelig å konstant føle at man er andre valget og føle på den utryggheten hele tiden. Jeg kunne ønske han bare kunne modnes og innse hva han faktisk mister for å gjøre moren si tilfreds hilsen en utmattet Ts med lite søvn i natt 😔 Anonymkode: bac28...fe9 Du må ta ansvar for deg selv rett og slett. Ja du har sterke følelser, å ja det vil gjøre vondt, men du må sette deg selv først. Anonymkode: 90d75...6b9 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #10 Skrevet 20. oktober 2020 Hvilket land er han fra? Anonymkode: b559e...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #11 Skrevet 20. oktober 2020 Hvis det er så komplisert nå, hvordan tenker du at fortsettelsen blir ? Du blir jo nødt til å forholde deg til hans familie. Det er ikke det beste utgangspunktet dere har. Anonymkode: ace9a...8a5 1
Misanthropis Skrevet 20. oktober 2020 #12 Skrevet 20. oktober 2020 Han hadde valgt deg om han Elsket deg...han føler ikke sterkt nok for deg. Når han ikke er redd for å miste deg. han er ikke mannen i ditt liv. lykke til videre. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #13 Skrevet 20. oktober 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket land er han fra? Anonymkode: b559e...b0a Han er norsk etnisk norsk Anonymkode: bac28...fe9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #14 Skrevet 20. oktober 2020 Er han i midten av 20 åra bør han ikke bo hos foreldrene sine... Anonymkode: abbf3...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #15 Skrevet 20. oktober 2020 Han her er ikke moden for noe forhold. Anonymkode: 94a8f...60e 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #16 Skrevet 20. oktober 2020 Du fortjener bedre. Finn deg en som har flyttet hjemmefra og som klarer seg selv. Og en som velger kjæreste ut ifra seg selv og ikke spør mamma om lov til å forelske seg. Denne svigermora (og sønnen hennes, han kommer aldri til å være mest din) har du ikke lyst på. Anonymkode: 9ee55...18c 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #17 Skrevet 20. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er så komplisert nå, hvordan tenker du at fortsettelsen blir ? Du blir jo nødt til å forholde deg til hans familie. Det er ikke det beste utgangspunktet dere har. Anonymkode: ace9a...8a5 Jeg har hele tiden ønsket meg en god svigerfamilie selvfølgelig, men samtidig holdt motet oppe å tenkt for meg selv at jeg elsker han og at det er han jeg er i et forhold meg og ikke de andre. Utgangspunktet er jo selvfølgelig ikke det jeg hadde sett for meg. Anonymkode: bac28...fe9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #18 Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du fortjener bedre. Finn deg en som har flyttet hjemmefra og som klarer seg selv. Og en som velger kjæreste ut ifra seg selv og ikke spør mamma om lov til å forelske seg. Denne svigermora (og sønnen hennes, han kommer aldri til å være mest din) har du ikke lyst på. Anonymkode: 9ee55...18c Jeg har alltid tenkt på at jeg må komme meg videre, men jeg faller alltid tilbake på et eller annet. Han er flink med å bruke ord, men lite flink med handlinger. Vi sa vi skulle bare vært OSS et år å se hvordan det gikk uten noe innspill fra noen. I helgen ryddet moren rommet hans og fant bursdagskortet fra meg og dermed fant ut at det var meg han så. Jeg prøvde å si i stad at det er over mellom oss fordi jeg sitter med vonde følelser nå. Men da satte han seg på knærne sine og lovet å si i fra etter jobb at han velger meg noe som gjør det vanskelig for meg om jeg skal gå eller ei. Jeh har jo følelser for han og tenker at kanskje denne gangen så velger han meg. Jeg er fortsatt usikker og gruer meg til rundt 5-6 tiden. Jeg gruer meg for å kanskje bli kastet bort igjen. jeg kommer til å oppdatere tråden da 😢 hilsen Ts Anonymkode: bac28...fe9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #19 Skrevet 20. oktober 2020 Ok. Kanskje han velger deg. Denne gangen. Kommer han til å fortsette å velge deg neste uke? Om et halvår? Hvis dere har kranglet, slik som alle gjør innimellom Du har også mulighet til å velge. Velge å ha det mer stabilt for der selv uten vonde følelser. Velge en mann som er villig til å stå opp for deg, som du kan stole på at er der for deg. Velge en som har ting i orden, bor alene, og der mor ikke trenger å rydde rommet hans. Anonymkode: 9ee55...18c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #20 Skrevet 20. oktober 2020 Du kommer aldri til å bli bra nok for familien hans, så det er ikke noe vits. Når han har gått hjem og fortalt hvor fæl du er etter dere har kranglet så er det klart at moren er i mot deg. Hun har jo kun hørt det negative. Skikkelig tåpelig av han å gjøre det. Han er ikke moden for et forhold. Han må flytte ut og begynne å stole på seg selv, bli en mann. Det beste er å gå, selv om det er tøft. I ettertid så vil du være glad for det, for det forholdet deres vil kun være dramatikk. Anonymkode: 4014b...dfd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå